Tipy a inspirace

A+ A A-
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Vše o Vaší reklamě

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

 

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města. Technické parametry zařízení

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města.

Technické parametry

Venkovní reklamní hodiny Czech Time Media

1) výška 6 metrů, provedení bílé nebo stříbrné barvy, jednotný vizuální styl

2) rozměry čtyř reklamních tabulí 1180 x 1750 mm, tj. 8m2 reklamní plochy

3) reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot/min

4) číselníky a reklamní plochy prosvětleny pomocí zářivek, které se zapínají automaticky pomocí mikropočítače

5) možnost reprodukce audio spotů

6) hodiny řízeny elektronickou jednotkou a vysílačem DCF s přesností chodu na 5 ms

 

Vše o našich produktech:                                                       

Venkovní teploměr CLV

Analogový venkovní teploměr s reklamní plochou obvykle instalují firmy před vchodem do provozovny a na prostranství uvnitř areálu. Kromě sdělení venkovní teploty návštěvníkům a zaměstnancům reprezentuje vaši společnost. Dvě prosklené reklamní plochy 2 x 1,5 m umožňují vložení reklamy či jiného sdělení. Rozměr je možno paspartovat na City Light Vitrine.

Technické parametry

1) rozměry 2,5 x 1,5 m + okraj  

2) rozměr číselníku 1,5 x 0,5 m

3) rozměr dvou reklamních ploch 2 x 1,5 m (paspartované CLV 1,8 x 1,2 m)

4) řízení teploměru pomocí mikropočítače s možností přehrávání zvukových reklam

5) automatické spínání osvětlení dle kalendáře

6) provedení: nerezová ocel

7) čitelnost informací cca 100 m

  

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz




Médium, které nepřehlédnete.

               

Venkovní reklama se stala nezbytnou součástí našich měst a komunikací. Je to jedna z nejdůležitějších forem propagace, protože nepřetržitě oslovuje veliké množství lidí ze všech věkových i sociálních vrstev.

Venkovní reklamu nemůžete vypnout nebo zmačkat a zahodit. Nabízíme Vám rozsáhlou síť vlastních billboardů u nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech, otočné reklamní panely. Vaši reklamu vyrobíme od grafického návrhu po tisk a instalaci ať už o jakoukoliv byť atypickou reklamu.

 

 Jsme tu pro Vás. Czech Time Media je:

ÚČINNÁ REKLAMA - lidé sledují Vaše sdělení z praktických důvodů

VÍME KOHO OSLOVUJEME - největší plochy na tomto typu media

REKLAMA PLNÁ MOŽNOSTÍ - otočné, osvětlené s možností zvukových efektů

UMÍSTĚNÍ PO CELÉM ÚZEMÍ ČR - od Aše až po Havířov vždy centru dění

Czech Time Media - přátelské reklamní médium na městském mobiliáři.

 

Jsme tu pro Vás, tak nás neváhejte kontaktovat  prostřednictvím  

našich webových stránek:

http://www.ct-media.cz/

 

Venkovní reklama u CTM MEDIA

Řekne-li se venkovní reklama, většina lidí si stále představí pouze billboardy čili „překližky“, eventuelně bigboardy, v lepším případě ještě city lighty. Ale venkovní reklama, resp. outdoor (out of home) reklama skýtá daleko více možností, a to nejenom z pohledu neuvěřitelného množství všech možných formátů, možnosti přesného zacílení, ale i z hlediska kreativity.

 

Zřejmě už nikoho nepřekvapí 2D či 3D nástavby, produktové expozice a v poslední době si stále větší oblibu u klientů získává tzv. guerilla marketing. Pohled na „outdoor“ se mění – začíná být vnímán jako médium neskutečně rozsáhlých možností, neuvěřitelného kreativního vyžití, zkrátka médium, kde nic není nemožné. Mezi dodavatele, kteří již delší dobu v tomto ohledu projevují flexibilní přístup, patří např. Bigmedia, euroAWK, Rencar, Superposter a rovněž i JCDecaux s aktivním prosazováním innovate kampaní. Za zmínku rovněž stojí proaktivní přístup společnosti outdoor-akzent.

Hlavní problémy, se kterými se outdoor potýká, jsou zejména nejednotnost v obchodní politice a obchodních podmínkách jednotlivých dodavatelů, dumpování cen, příliš mnoho subjektů. Největším problémem ale stále zůstává absence jakýchkoliv dat. Samostatnou otázku samozřejmě tvoří tolik diskutované měření billboardových a bigboardových ploch, ale jsou oblasti, kde určitá data existují, a přesto nejsou běžně uváděna na výstupech jednotlivých dodavatelů. Domnívám se, že uvedení údaje o odhadovaném počtu přepravených pasažérů, počtu studentů, návštěvníků hypermarketů apod., by se mělo stát naprostou samozřejmostí a z hlediska dodavatele by se při vhodném interním nastavení mohlo jednat pouze o jednoduchý administrativní úkon.


Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

Ano, studie a analýzy jsou v některých případech sice k dispozici, ale těžko můžeme klienta nutit studovat spolu s media plánem dalších pět prezentací s podrobnými výzkumy, každá čítající okolo cca deseti slidů. Snad každý klient si při rozhodování o rozmístění svého rozpočtu, kterým disponuje, porovná investice svých konkurentů v jednotlivých produktových kategoriích pomocí dostupných dat z monitoringu. Monitorované investice do OOH médií však nepostihují všechna média ve venkovní reklamě. Poskytování dat do monitoringu by ale mohlo velmi výrazně pomoci zpřehlednit situaci na trhu, být velkým přínosem a účinným nástrojem v „boji“ s ostatními media typy a přitom při vyvinutí minimálního úsilí.

Nové implementace umožňují klientům např. přesnou identifikaci a lokalizaci vybraného panelu na mapě (Infomapy) a dále výstup pro dodávání fotodokumentace v elektronické podobě.

Obchodní model

Platí se cena za plochu, lokalitu, reklamní nosič, případně za síť ploch nebo síť nosičů reklamy. Základní doba pronájmu plochy je jeden měsíc. Kratší kampaně, resp. čtrnáctidenní je možné realizovat jen na velmi omezeném počtu nosičů.

V praxi vypadá nákup outdoorové reklamy tak, že zadavatel obdrží nabídku ploch s jejich charakteristikami a nabízenou cenou. To znamená počet/seznam ploch s jejich rozměry a umístěním (např. rámečky v MHD), v případě billboardů jsou k dispozici tzv. rodné listy ploch. Na takovém dokumentu je billboard vyfocen, na orientačním plánku (mapce) je vyznačena jeho poloha a orientace vzhledem k okolním komunikacím, na listu se nacházejí i další důležité informace týkající se osvětlení apod.


Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Profesionální zásobování potravinami

Pegas, spol. s.r.o. je ryze českou soukromou firmou, která má dvacetiletou tradici v zásobování potravinami na českém trhu. V minulosti působila i jako maloobchodní prodejce a dodavatel masa a masných výrobků s vlastním řeznickým provozem. Tento provoz ale v roce 2005 ukončila, aby se mohla plně věnovat zásobování a rozšířit sortiment.

V současné době patří společnost Pegas mezi přední velkoobchody zásobující školy, školní jídelny, menzy, nemocnice, restaurace, vinárny a další provozovny na území Prahy a Středočeského kraje. Naším krédem vždy byl, je a bude spokojený zákazník. Tato filozofie nám od počátku až dosud nejen rozšiřuje řady našich odběratelů, ale především udržuje přízeň těch stávajících. Pojem spokojený zákazník u nás neznamená jen dobrou cenu, ale především rychlost a spolehlivost dodávek ve spojení s kvalitou zboží.

V měsíci říjnu 2017 jsme pro Vás připravili akční nabídkový leták, kde jsme pro Vás sestavili spoustu zajímavých produktů firem VITANA, LABETA, PODRAVKA, SEVEROFRUKT a LA FOOD za akční ceny.

leták strana č. 1

 

leták strana č. 2

leták strana č. 3

leták strana č. 4


Všechny tyto nabízené produkty Vám ochotně zajistí a dodá firma

PEGAS spol. s r.o.

Profesionální zásobování potravinami

více na http://www.pegasplus.cz/

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

your

SW Vývoj

Dodávka ucelených softwarových řešení, které beze zbytku naplňují požadavky a očekávání zákazníků, patří mezi klíčové aktivity společnosti YOUR SYSTEM.

Aplikace provozované nad informační infrastrukturou mají zajišťovat chod organizace a podporovat firemní procesy. Portfolio námi nabízených řešení pokrývá komplexní i dílčí potřeby zákazníků. Ve všech okamžicích, při analýze, vývoji, implementaci, v testovacím provozu i při následné podpoře hotového řešení, máme na zřeteli potřeby zákazníků, a proto naše řešení přináší nejen maximální efektivitu, ale následně i snižují náklady a podstatně zvyšují konkurenceschopnost.

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Obchodní služby Česko, s.r.o. se mimo jiné též zabývá službami spojené nejen logikou přepravy zboží, ale i jeho balením a úpravou.

Expedice zboží

Balení a úprava zboží je významnou součástí logistických služeb. Jsme schopni upravit jakýkoliv druh zboží od jednoduchého polepování až po složité manipulace. Také navrhujeme vhodné postupy a technologie, díky nimž můžeme upravovat velké objemy s vysokou rychlostí ve spolupráci se specializovaným dodavatelem takovýchto služeb. Zajišťujeme také etiketování dovozového zboží dle platných předpisů.

Proč si vybrat právě nás:

Na našich pracovištích máme velmi přísné hygienické normy vhodné i pro služby v oboru potravinářství. Zajišťujeme také potřebné doplňkové služby týkající se etiket a grafického designu. Sami realizujeme i individuální grafická a designová řešení.

Skladování:

Důležitou součástí našich logistických služeb je skladování. Tyto prostory na území hlavního města Prahy nejenže splňují nejpřísnější kritéria pro skladové hospodářství, ale jsou vybaveny nejmodernější skladovací technikou.

Proč si vybrat právě nás:

Příjem, kontrola, pohyb zboží, identifikace, skladování, evidence, atd. jsou řízeny vyspělým WMS systémem, který umožňuje pravidelné reporty, inventury a ve spolupráci s naším IT specialistou také řadu dalších evidenčních i řidících funkcí.

Internet

Tvorba presentací

V současnosti jsme navrhli, nebo spravujeme řadu presentací firem na internetu. Za tímto účelem spolupracujeme jak s několika grafickými studii, tak i s programátory na platformě joomla, případně na platformě flox na které je i tato presentace.

Při užívání námi spravovaných redakčních systémů, tedy systémů, kde si novinky a aktuality spravujete sami a na nás je potom celkový vzhled a architektura webu, případně programování doplňků jako jsou např.: platební brány, nebo eshopy, je naším cílem jednoduchost ovládání ale zároveň možnost doprogramování čehokoliv a tedy zachování bohaté funkčnosti.

Vyzkoušejte a uvidíte. Podrobnosti Vám zašleme po vyplnění našeho odpovdního formuláře

Námi provozované stránky běží na spolehlivé cloud infrastruktuře, která dokáže zvládnout jednorázový nápor i dlouhodobou vysokou návštěvnost.

Vaše stránky budou mít automaticky mobilní a tabletovou verzi, přizpůsobenou pro dotykové ovládání. K dispozici jsou také aplikace pro iPhone a iPad.

Zákaznická podpora

Vše co Vás zajímá, můžete konzultovat s námi, v případě složitějších požadavků a potřeby přímé interakce s programátorem Vás propojíme přímo s naším smluvním partnerem.

Optimalizace pro vyhledávače a internetová reklama a email marketing

Poradíme Vám s optimalizací textů pro vyhledaveča, SEO, reklamou na Google, Google analytics, případně pokud, bude lépe abyste komunikovali přímo s odborníkem vyhledáme Vám jej u našeho smluvního partnera a propojíme Vás na přímo s ním. Samozřejmostí je i poradenství v oblasti reklamy na internetu, přímého email marketingu.

Správa firmy od pojem správa společnosti lze zahrnout velmi mnoho – péče o finance, zaměstnance, personální oddělení apod. Ač to tak nevypadá koncept správy společnosti se začal vyvíjet až v 90. letech 20. století, snad i proto, že se jedná orelativně mladý obor chybí přesný a systematický výklad této problematiky. Správa různých společností se liší a stejně tak se liší správa společností v různých zemích. Lze to přirovnat k jazyku, který má každá země jiný a specifický.

Obor správy společnosti, jak již bylo řečeno, se začal rozvíjet v 90. letech a začal být hlavním předmětem studií a výzkumů podnikové sféry. Pro tuto tématiku existuje několik používaných termínů: corporate governance, správa korporací, či správa obchodních společností. Existuje také mnoho definic vymezujících správu společnosti, jedno z nich je definice OECD z roku 1999: „ Správa společnosti zahrnuje soubor vztahů mezi správními orgány a managementem a dalšími zájmovými skupinami. Méně košatější definice A. Cadburyho z roku 1992 říká: „ Je to systém správy a kontroly.“ Nejvíce používanou definicí je však tato: „Správa společnosti je systém, jakým vlastníci uplatňují svá vlastnická práva a kontrolu vůči řídící oblasti společnosti; zároveň zahrnuje procesy, struktury a vztahy, s pomocí kterých správní orgány dohlíží na činnost svých exekutivních pracovníků“.

Vymezení hranic oboru správy společnosti není jednoznačné, avšak pokud bychom chtěli vymezit její předmět, úkolem správy společnosti je:

 

  • Ochrana práv akcionářů

  • Společenská odpovědnost podniku

  • Měření výkonnosti společnosti

  • Porovnání modelů správy společnosti v různých zemích

  • Úloha a odpovědnost správních orgánů a vrcholného managementu

    Jak již vyplývá výše zmíněného správa společnosti je interdisciplinární sféru, který čerpá z vědních oborů – ekonomie, právo, teorie organizace, psychologie, sociologie a etika. Z ekonomie správa společnosti čerpá neoklasické teorie firmy a přístupy institucionální ekonomie, z práva čerpá vlastnická práva, smluvní vztahy, úlohu trhu a státu, v teorii organizaci jsou důležité struktury správních orgánů a formy integrace firem, konkrétněji fůze, z hlediska psychologie jsou důležité smluvní vztahy, z hlediska sociologie zainteresované strany a etika dává správě společnosti etické normy a kodexy v podnikání.

    Rozšířit toto téma o následující články

  • Výhody komanditní společnosti

  • Jak založit obecně prospěšnou společnost

  • Jak založit nadaci nebo nadační fond

  • Členská schůze a její pravomoci

  • Minimální vyměřovací základ

    Máte firmu a nemáte čas ji řídit? Zatěžuje vás administrativa?

    V této sekci vám nabízíme širokou škálu provozních služeb. Záleží jen na vás, zda-li máte zájem o kompletní správu nebo jen o některou z činností:

    Založení firmy

    Zařídíme založení firmy podle Vašich požadavků. Poradíme Vám s výběrem vhodné obchodní společnosti pro Vaše podnikání a vyřídíme celý proces založení nové společnosti. Budete mít společnost, která skladbou svých živností, dozorčích orgánů a zněním společenské smlouvy plně odpovídá Vašim představám.

    Vedení provozu firmy, tedy především tyto činnosti. Kancelářský servis, vyřizování administrativy. Vedení účetnictví, Právní služby, Zastupování před úřady – např. živnostenský úřad, obchodní rejstřík apod., Organizace valných hromad, Zajištění sídla firmy, Správa majetku, Personální agenda, Kompletní pojištění

  • Máte-li zájem o kteroukoliv službu z této oblasti obraťte se na nás.

    Více na:

    http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

 

Všechny tyto služby Vám spolehlivě zajistí společnost:

Obchodní služby Česko, spol. s r.o.

Kloboučnická 1435/24
140 00 Praha 4

Více na:

http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

RTL CZECH, spol. s r.o má v rozsahu své činnosti logistiku v oblasti prodeje potravin

Náš tým tvoří zkušení pracovníci, kteří řídí týmy externě pracujících specialistů, což nám usnadňuje uspokojovat potřeby i velkých klientů. Našim cílem jsou stoprocentní služby a Vaše spokojenost a tedy i naše jistota že v případě potřeby se na nás obrátíte opět.

 Logistikou v oblasti prodeje potravin, kde provozuje samostatnou logistickou divizi pro zásobování potravinami na území Prahy a Středočeského kraje a v případě nárazových potřeb svých klientů spolupracuje s dalšími dodavateli těchto služeb na území Prahy.

Logistika patří k mladým oborům, a jen krátce je nám umožněno tento obor i studovat.

 Logistiku ovšem lidstvo v hojné míře využívá již tisíce let. Dá se říci, že již od jakživa si lidé vyměňovali věci, objevovali nové kraje a země, přesunovali svá vojska a snažili se rozšiřovat své obchodní styky. Časem docházelo nejen k objevování nových světadílů, ale také k mohutnému rozvoji dopravy, aby stačila zvyšujícím se nárokům na výrobu. Samozřejmě zvětšující se vzdálenosti od místa výroby ke konečnému spotřebiteli vedli k nutnosti řešit přesun výrobků. Vznikala první logistická řešení.

 

Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní sféry, soukromého podnikání.
Dle odborníků má logistika několik základních funkcí: nákup, skladování, plánování a řízení výroby, řízení zakázek, doprava a podnikové plánování hmotných toků. Pro pojem logistika je zde také několik zásadních systémů, které rozdělujeme do několika fází:


První fáze zahrnuje tok surovin, tok pomocných a provozních látek, obchodního zboží, náhradních dílů apod. Tento tok proudí směrem od dodavatele ke skladovacímu zařízení podniku. Může zde ještě fungovat i mezičlánek, subdodavatel. Tento systém, který se zabývá první fází toku, se nazývá pořizovací ( zásobovací ) logistika.

Ve druhé fázi probíhá tok surovin a veškerého materiálu z prvního toku z pořizovacího skladu směrem k výrobě. Z výroby plynou hotové výrobky nebo polotovary,jakož i náhradní díly do odbytového skladu. Tento systém se nazývá výrobní logistika.

Třetí fáze toku se skládá z toku hotových výrobků či náhradních dílů a polotovarů směrem z odbytového skladu na odbytový trh. Tato fáze se nazývá distribuční logistika.

Čtvrtá fáze toků statků se nazývá logistika recyklace a likvidace odpadů. Tato fáze má opačný směr, a to směrem z odbytových trhů nebo od zákazníka zpět do odbytového skladu. Kromě poškozeného, vadného nebo špatně vyexpedovaného zboží sem patří například vratné obaly, odpady určené k likvidaci a odpady určené k recyklaci.

Výše uvedený systém se nazývá podniková logistika. V případě obchodního podniku neexistuje výrobní logistika, tok zboží se skládá z obchodního zboží a provozních látek.

 

Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní

Distribuční strategie

V praxi je používáno mnoho nejrůznějších systémů distribuce výrobků. Cílem je uspokojení zákazníka. Je také potřeba respektovat technologická omezení.

Vliv na výběr výsledné distribuční technologie má:
- druh výrobku
- druh zákazníka
- vzdálenost od zákazníka (umístění skladů)
- frekvence nákupu či prodeje
- nároky na služby ze strany zákazníka
- použité dopravní prostředky apod.

Výsledná varianta se má projevit volbou vhodné kombinace druhů distribuce (extenzivní - nepřímá, výběrová - přímá…) a vhodného distributora.

Stále více se uplatňují distribuční strategie, které v praxi řeší následující 2 situace:
- zákazník je lokalizován v místě, které je stejně vzdáleno od více distribučních míst. Pak je možné pro uspokojování jeho požadavků využívat všech míst, podle stavu zásob na skladě, vytížení skladů apod. = velmi pružné služby
- pružné distribuční systémy se také využívají v případech, kdy při různé velikosti dodávek se mění náklady na dodávku od různých dodavatelů

Vedle popsaných distribučních strategií někdy nazýváme technologické způsoby distribuce jako:
- strategie odkladu konečných operací
- strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů
- strategie spojování zásilek

Strategie odkladu konečných operací

Výrobní systémy nečekají vždy na konkrétní objednávku, ale vycházejí také z předpovědí spotřeby. S tím ale souvisí riziko, že skutečné objednávky se budou lišit od předpokládaných. Pokud lze některé výrobní či distribuční operace odložit až do okamžiku, kdy vznikne konkrétní objednávka, je možné toto riziko podstatně snížit. V tomto případě je tedy vyvíjena snaha o udržení výrobků co nejdéle ve výrobním procesu v nedokončeném stavu a konečnou úpravu provádět až na potvrzenou zakázku od odběratele.

Strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů

Opakem předchozího systému je způsob, kdy v několika málo skladech je udržován plný sortiment výrobků podle odhadu možné poptávky. Jakmile pak přijde konkrétní objednávka, hledá systém nejlepší cestu dodávky k zákazníkovi. Systém vyžaduje rychlou komunikaci při přenosu objednávek a rychlé formy dopravy.

Strategie spojování zásilek

Ve snaze snižovat přepravní náklady je využívána strategie spojování objednávek do větších zásilek, s cílem snižovat jednotkové přepravní náklady a často také dosáhnout větší frekvence zásobování.

V praxi se využívají 3 způsoby strategie:


1) spojování dodávek dodavatelů do skupin podle segmentu trhu
- objednávky od zákazníků u daného dodavatele se spojují pro určitou geografickou oblast trhu do jediné zásilky
- participovat na nich může i více dodavatelů
- snahou je zajistit dostatečné množství dílčích zásilek pro danou oblast, aby tato mohla být, pokud možno denně efektivně zásobena
- pro dopravu se mnohou najímat i třetí organizace


2) termínové zásobování
- jednotlivé segmenty trhu jsou zásobovány jen v určitých pevně stanovených dnech, které jsou zákazníkům předem známy a zpravidla se opakují vždy ve stejné dny v týdnu

 3) spojování objednávek zákazníků
- jde o výpravu hromadných zásilek, které mohou provádět dopravní, spediční, obchodní a zásilkové organizace, které provádějí sdružování individuálních zásilek svých zákazníků ve vlastním zájmu pro snížení svých dopravních nákladů
- v blízkosti větších měst mohou být za tím účelem využívána městská a oblastí centra, která jsou stále častěji zřizována

RTL Czech je česká firma, která je poskytovatelem a navrhovatelem komplexních zákaznických řešení v oblasti skladování a distribuce potravinářského zboží.

Pojem kompletní logistika znamená v pojetí společnosti RTL Czech, spol. ro.

  • příjem
  • uskladnění
  • kompletace
  • služby přidané hodnoty
  • transport
  • svoz reklamací
  • oběh a evidence vratných obalů

O všechny  tyto procesy se stará tým zkušených pracovníků s dlouholetou praxí, na jejichž rozvoj se soustředíme a dáváme jim možnost dalšího růstu.

Všechna střediska spolu účelně spolupracují a vytvářejí tím efektivní a špičkově provedené logistické služby.

Jsme tradiční českou firmou se zkušeným týmem zaměstnanců, moderním vozovým parkem, manipulační technikou a IT podporou.

Logistika má jediný cíl: efektivně a spolehlivě zajišťovat kompletní logistické služby potravinářského zboží. Naše výkonnost a dynamika nám umožnila vyrůst ve významného poskytovatele logistických služeb, zaručujícího neustále potřebné inovace, rozvoj procesů a technologií což nám umožňuje otevřenou komunikací a s respektem plnit potřeby našich stávajících i nových zákazníků. Každý zákazník je pro nás ten nejdůležitější.

       Odborné poradenství. Pomůžeme vám se zorientovat ve světě výstavby, rekonstrukci a údržby.

Začněte s doporučením odborníků společností RTL CZECH, spol. s.r.o. U nás můžete dostat nezávazné profesní stavební poradenství.

Naše poradenské služby nabízí odborné stavební poradenství při plánování a realizaci Váších stavebních záměrů, samozřejmostí je, že tyto poradenské služby jsou nabízené zdarma.

V pracovní dny si můžete klást jakékoliv otázky, týkající se projektování a stavebnictví, rekonstrukce budov, interiérů, zateplování objektů a fasád apod. Ať už se chystáte na realizaci pozemní stavby či rekonstrukci bytu, interiéru dnes, nebo jen přemýšlíte o tom, naši specialisté ochotně poskytnou Vám veškeré informace.

Jedno profesní stavební poradenství s odborníkem společnosti RTL CZECH. Vám pomůže pochopit všechny nevyřízené otázky, projednat podrobně fáze nadcházející výstavby či rekonstrukci, vypočítat její hodnotu, zplánovat své výdaje a zhodnotit lhůtu provedení stavebních prací.

Cílem naší práce je spokojený odběratel a bude pro nás potěšením, pokud se jím stanete i Vy.

 

 

Neváhejte a kontaktujte nás:

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Profesionální zásobování potravinami

Pegas, spol. s.r.o. je ryze českou soukromou firmou, která má dvacetiletou tradici v zásobování potravinami na českém trhu. V minulosti působila i jako maloobchodní prodejce a dodavatel masa a masných výrobků s vlastním řeznickým provozem. Tento provoz ale v roce 2005 ukončila, aby se mohla plně věnovat zásobování a rozšířit sortiment.

V současné době patří společnost Pegas mezi přední velkoobchody zásobující školy, školní jídelny, menzy, nemocnice, restaurace, vinárny a další provozovny na území Prahy a Středočeského kraje. Naším krédem vždy byl, je a bude spokojený zákazník. Tato filozofie nám od počátku až dosud nejen rozšiřuje řady našich odběratelů, ale především udržuje přízeň těch stávajících. Pojem spokojený zákazník u nás neznamená jen dobrou cenu, ale především rychlost a spolehlivost dodávek ve spojení s kvalitou zboží.

Do naší další nabídky prodávaných produktů patří zejména výrobky společnosti Hügli Food s.r.o.Jedná se výrobky z prvotřídní kvality za velice výhodné ceny.

Food Service je největší divizí skupiny Hügli, která je důležitým partnerem, když jde o splnění požadavků moderní profesionální kuchyně. Chuť, efektivita a kompetence od profesionálů – pro profesionály

  • GRANOX
  • Bramborové těsto
  • Jíška tmavá
  • Bramborový knedlík
  • Šumavské knedlíky
0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)


Systémová integrace

 

Chcete zvýšit konkurenceschopnost podniku pomocí IT? Potýkáte se s duplicitními daty umístěnými v různých aplikacích? Chcete optimalizovat náklady na provoz IT?

 

Jako zkušený systémový integrátor vám rádi pomůžeme s propojením vašich informačních systémů, aplikací, technologií, případně i dodavatelů do jednoho funkčního celku. Společně s námi docílíte toho, že veškerá práce s daty bude rychlá a maximálně efektivní a to napříč celou vaší organizací. Již nebudete muset řešit, že jsou potřebná data neúplná nebo že nejsou informace sdílené napříč jednotlivými odděleními. Odbouráte také problém udržování duplicitních dat ve více aplikacích.

 

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Společnost RTL Czech je obchodní společností, která se zabývá třemi hlavními obory činnosti a to:

Organizací a racionalizací práce v oblasti stavebnictví, dopravy se specializací na protipožární technologie a stavební postupy. V rámci této činnosti firma spolupracuje s celou řadou tuzemských i zahraničních dodavatelů a snaží se svým klientům dodávat služby na špičkové úrovni.

Jsme firma, která zaměstnává zdravotně postižené pracovníky, aby podpořila jejich práci a navíc dosáhla daňové úspory ve formě náhradního plnění:

Co je náhradní plnění?

Zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci mají povinnost zaměstnávat minimálně 4 % osob se zdravotním postižením dle zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb. Při nesplnění lze:

  • odvést do státního rozpočtu ročně 2,5 násobek průměrné mzdy za každou zdravotně postiženou osobu, kterou firma dle povinnosti nezaměstnává
  • čerpat náhradní plnění odebráním výrobků nebo služeb od organizace, která zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením, nebo od osoby se zdravotním postižením, která podniká jako OSVČ
  • kombinovat odvod státu a náhradní plnění

Na kolik přijde odvod do státního rozpočtu

Průměrná mzda za rok 2013 činí 25 940 Kč. Odvod do státního rozpočtu by znamenal 64 856 Kč ročně za jednoho zaměstnance, který chybí ke splnění zákonné povinnosti. Podle počtu zaměstnanců byste ročně zaplatili:

Počet zaměstnanců Povinný podíl OZP Odvod do státního rozpočtu v Kč
50 2 129 700,-
200 8 518 800,-
1000 40 2 594 000,-
5000 200 12 970 000,-

Kolik ušetříte s náhradním plněním

Snadno zjistíte, kolik byste měli zaměstnávat handicapovaných osob, nebo v jaké výši čerpat náhradní plnění.

 

Výhody čerpání náhradního plnění

Máte problém pro svou firmu najít pracovníky z řad osob se zdravotním postižením a chcete ušetřit na odvodu do státního rozpočtu? Náhradním plněním:

  • řešíte jednoduše zákonnou povinnost
  • dosáhnete daňové úspory
  • dáváte práci konkrétním lidem se zdravotním postižením
  • pomáháte změstnavatelům poskytovat handicapovaným dobré pracovní podmínky
  • v případě označení ochrannou známkou nakupujete kvalitní výrobky a služby od prověřených sociálních firem

Jak a kde čerpat náhradní plnění

Katalog sociálních firem vám pomůže najít subjekty, od kterých můžete čerpat náhradní plnění - tyto firmy prošly náročným auditem při získání licence k ochranné známce Práce postižených. Nebo nakupujte výrobky a poukázky na služby v e-shopu sociálních firem.

RTL CZECH, spol. s r.o má v rozsahu své činnosti logistiku v oblasti prodeje potravin.

Náš tým tvoří zkušení pracovníci, kteří řídí týmy externě pracujících specialistů, což nám usnadňuje uspokojovat potřeby i velkých klientů. Našim cílem jsou stoprocentní služby a Vaše spokojenost a tedy i naše jistota že v případě potřeby se na nás obrátíte opět.

Logistikou v oblasti prodeje potravin, kde provozuje samostatnou logistickou divizi pro zásobování potravinami na území Prahy a Středočeského kraje a v případě nárazových potřeb svých klientů spolupracuje s dalšími dodavateli těchto služeb na území Prahy.

Logistika patří k mladým oborům, a jen krátce je nám umožněno tento obor i studovat.

Logistiku ovšem lidstvo v hojné míře využívá již tisíce let. Dá se říci, že již od jakživa si lidé vyměňovali věci, objevovali nové kraje a země, přesunovali svá vojska a snažili se rozšiřovat své obchodní styky. Časem docházelo nejen k objevování nových světadílů, ale také k mohutnému rozvoji dopravy, aby stačila zvyšujícím se nárokům na výrobu. Samozřejmě zvětšující se vzdálenosti od místa výroby ke konečnému spotřebiteli vedli k nutnosti řešit přesun výrobků. Vznikala první logistická řešení.



Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní

sféry, soukromého podnikání.

Dle odborníků má logistika několik základních funkcí: nákup, skladování, plánování a řízení výroby, řízení zakázek, doprava a podnikové plánování hmotných toků.


Racionalizace

V rámci této skupiny činností firma RTL Czech zajišťuje přípravu projektů jak v oblasti stavebnictví a. tak i v oblasti IT, kde se zaměřuje především na řízení pracovních týmů a s tím spojené činnosti u realizace velkých databázových projektů. Specifikace jednotlivých služeb zašleme rádi na vyžádání.

Ve stavební oblasti zajišťuje firma přípravu projektů ve smyslu výkresové dokumentace ve 2D i modelace ve 3D, výpočty tepelných prostupů, vysoušecí křivky, digitalizaci původní dokumentace, zkreslení skutečného stavu dodávky materiálů. Dále firma zajišťuje, dozory na stavbách, organizaci činností na stavbách a poradenství především v oblasti návrhu a vývoje nových vyzdívek, při opravách stávajících vyzdívek, demontáž i montáž vyzdívek, inovativní technologická řešení (aplikovaný materiál, technologické postupy) a v neposlední řadě také celoroční servis a údržbu u vybraných stavebních a tepelných technologií.

V rámci racionalizačních činností nabízíme tyto služby:

  1. převzetí a řízení Vašich investičních a změnových projektů

zavedení nástrojů projektového řízení pro projekty přímo na míru Vaší společnosti

  1. zavedení řízení rizik na Vaše stávající i nové projekty

Pro koho je tato služba zajímavá:

  • máte-li projekt bez realizačního týmu
  • chcete-li pro Váš projekt spolupráci s jedním partnerem
  • chcete-li vést projekty profesionálně a naučit své pracovníky efektivním nástrojů
  • chcete-li řídit přes rizika a tato minimalizovat
  • potřebujete-li nové nápady a inovativní řešení pro Vaše projekty

Komplexní řízení projektů je zárukou pro časové a finanční úspory:

- analýzy efektivního nákupu

- technologická řešení na míru potřeb zákazníka

- řízení rizik a profesionálně vedený projekt s nástroji projektového řízení

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

RTL CZECH, spol. s r. o má v rozsahu své činnosti logistiku v oblasti prodeje potravin.

Našim cílem jsou stoprocentní služby a Vaše spokojenost a tedy i naše jistota že v případě potřeby se na nás obrátíte opět.

Logistiku ovšem lidstvo v hojné míře využívá již tisíce let. Dá se říci, že již od jakživa si lidé vyměňovali věci, objevovali nové kraje a země, přesunovali svá vojska a snažili se rozšiřovat své obchodní styky. Časem docházelo nejen k objevování nových světadílů, ale také k mohutnému rozvoji dopravy, aby stačila zvyšujícím se nárokům na výrobu. Samozřejmě zvětšující se vzdálenosti od místa výroby ke konečnému spotřebiteli vedli k nutnosti řešit přesun výrobků. Vznikala první logistická řešení.

Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní

 

Distribuční strategie

V praxi je používáno mnoho nejrůznějších systémů distribuce výrobků. Cílem je uspokojení zákazníka. Je také potřeba respektovat technologická omezení.

Vliv na výběr výsledné distribuční technologie má:
- druh výrobku
- druh zákazníka
- vzdálenost od zákazníka (umístění skladů)
- frekvence nákupu či prodeje
- nároky na služby ze strany zákazníka
- použité dopravní prostředky apod.

Výsledná varianta se má projevit volbou vhodné kombinace druhů distribuce (extenzivní - nepřímá, výběrová - přímá…) a vhodného distributora.

Stále více se uplatňují distribuční strategie, které v praxi řeší následující 2 situace:
- zákazník je lokalizován v místě, které je stejně vzdáleno od více distribučních míst. Pak je možné pro uspokojování jeho požadavků využívat všech míst, podle stavu zásob na skladě, vytížení skladů apod. = velmi pružné služby
- pružné distribuční systémy se také využívají v případech, kdy při různé velikosti dodávek se mění náklady na dodávku od různých dodavatelů

Vedle popsaných distribučních strategií někdy nazýváme technologické způsoby distribuce jako:
- strategie odkladu konečných operací
- strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů
- strategie spojování zásilek

Strategie odkladu konečných operací

Výrobní systémy nečekají vždy na konkrétní objednávku, ale vycházejí také z předpovědí spotřeby. S tím ale souvisí riziko, že skutečné objednávky se budou lišit od předpokládaných. Pokud lze některé výrobní či distribuční operace odložit až do okamžiku, kdy vznikne konkrétní objednávka, je možné toto riziko podstatně snížit. V tomto případě je tedy vyvíjena snaha o udržení výrobků co nejdéle ve výrobním procesu v nedokončeném stavu a konečnou úpravu provádět až na potvrzenou zakázku od odběratele.

Strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů

Opakem předchozího systému je způsob, kdy v několika málo skladech je udržován plný sortiment výrobků podle odhadu možné poptávky. Jakmile pak přijde konkrétní objednávka, hledá systém nejlepší cestu dodávky k zákazníkovi. Systém vyžaduje rychlou komunikaci při přenosu objednávek a rychlé formy dopravy.

 

 

 

Strategie spojování zásilek

Ve snaze snižovat přepravní náklady je využívána strategie spojování objednávek do větších zásilek, s cílem snižovat jednotkové přepravní náklady a často také dosáhnout větší frekvence zásobování.

 

 

 

V praxi se využívají 3 způsoby strategie:


1) spojování dodávek dodavatelů do skupin podle segmentu trhu
- objednávky od zákazníků u daného dodavatele se spojují pro určitou geografickou oblast trhu do jediné zásilky
- participovat na nich může i více dodavatelů
- snahou je zajistit dostatečné množství dílčích zásilek pro danou oblast, aby tato mohla být, pokud možno denně efektivně zásobena
- pro dopravu se mnohou najímat i třetí organizace


2) termínové zásobování
- jednotlivé segmenty trhu jsou zásobovány jen v určitých pevně stanovených dnech, které jsou zákazníkům předem známy a zpravidla se opakují vždy ve stejné dny v týdnu

 

3) spojování objednávek zákazníků
- jde o výpravu hromadných zásilek, které mohou provádět dopravní, spediční, obchodní a zásilkové organizace, které provádějí sdružování individuálních zásilek svých zákazníků ve vlastním zájmu pro snížení svých dopravních nákladů
- v blízkosti větších měst mohou být za tím účelem využívána městská a oblastí centra, která jsou stále častěji zřizována

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Profesionální zásobování potravinami

Pegas, spol. s.r.o. je ryze českou soukromou firmou, která má dvacetiletou tradici v zásobování potravinami na českém trhu. V minulosti působila i jako maloobchodní prodejce a dodavatel masa a masných výrobků s vlastním řeznickým provozem. Tento provoz ale v roce 2005 ukončila, aby se mohla plně věnovat zásobování a rozšířit sortiment.

0
© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar