Tipy a inspirace

A+ A A-

Reklama

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Kompletní portfolio reklamních produktů firmy RO Marketing, s.r.o. najdete níže v tomto článku, nebo si jej můžete prohlédnout na stránkách  naší firmy na adrese: www.ro-marketing.cz

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat odpovědním formulářem, telefonem, emailem.

 

Návrh, vytvoření a správa webových stránek

Návrhy a tvorba www stránek

Naše firma vytváří pro své klienty jak proprietární, tak i šablonové webové stránky na bázi redakčního systému Joomla, u jednodušších presentací potom na bázi Byznysweb. Spolupracujeme také s dodavateli dalších ucelených řešení jednoduchých redačních systémů pro snadnou správu webů a eshopů.

Klientovi nabízíme plný servis zahrnující:

- úvodní konzultace včetně navržení základního rozsahu služeb a odhadované kalkulace jceny je zdarma

- nalezení ideální podoby a struktury Vašich stránek, tedy prezentace vaší firmy. Vytvoříme grafiku, načrtneme způsob propagace a pomůžeme s tvorbou obsahu. Výsledek bude nová výloha vaší organizace. U nejjednodušších aplikací naše ceny začínají na 3 - 5 tisících korunách.

- domluvíme s Vámi pravidelnou údržbu Vašich stránek, rozsah činností, které budete spravovat sami a které budeme spravovat my a cenu těchto prací. Ceny služeb sestavujeme vždy individuálně, nicméně pro základní představu standardní údržba stránek – v ceně jsou 3 hodiny programátora, grafiika nebo jiného odborníka dle potřeby zdarma – stojí měsíčně 3500,-Kč

- v případě že se bude jednat o rozsáhlejší řešení umíme vytvořit zakázkovou aplikaci s propojením do Vašeho ERP systému a samozřejmostí jsou také plně funkční platební brány na všech dnes používaných platformách

Podrobnosti o cenách vždy prosím žádejte u Vám přiděleného partnera, který s Vámi zakázku spravuje a domlouvá konkrétní cenu, nebo v našem ceníku, kde jsou všechny položky které mají standardní tarifikaci přehledně uvedeny.

 

SEO - popis problému a naše nabídka služeb

Search Engine Optimization 

(zkratka SEO, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky. (zdroj Wikipedie)

Protože většina používaných SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, jsou tyto techniky přínosné nejen pro počítačové stroje, ale i pro běžné a zejména handicapované uživatele. Existuje však kritika SEO, která vytýká účelovost těmto opatřením nebo jejich zneužití, protože roboti nejsou umělou inteligencí a proto důležitost obsahu pro návštěvníka stránek hodnotí nepřímo.

Internetový vyhledávač za pomoci botů (nebo též crawlerů, robotů) stahuje v různých časových periodách obsah webových stránek a dalších dokumentů, které pak analyzuje, indexuje a ukládá do databáze.

Přesné metody a algoritmy této analýzy, podle nichž vyhledávač stránky hodnotí, jsou obvykle tajemstvím každé firmy. Základní mechanismus je dílem veřejně zřejmý, dílem odpozorovaný. Pozice stránky ve výsledcích vyhledávání závisí na tom, do jaké míry podle algoritmu vyhledávacího stroje splňuje daná stránka očekávání vyhledávajícího uživatele.

Techniky SEO se snaží algoritmům vyhledávačů vyjít vstříc. Zároveň ale kalkulují i se zvyklostmi a návyky uživatelů, protože většina uživatelů při hledání věnuje pozornost jen několika prvním odkazům.

K tomuto cíli používají tvůrci stránek mnoho různých technik - některé považované za správné a etické, jiné považované za nevhodné, neetické, dále také sporné z hlediska účinnosti a klasifikovatelné spíše jako pověry. My se zmíníme jen o těch etických.


Etické metody


Etické metody [SEO] se zhruba dají shrnout tak, že se snaží o vylepšení stránek samých pro všechny čtenáře s tím, že se takovým vylepšením zvýší i kvalita stránek z pohledu prohledávajícího robota. Mezi takové metody patří například:

Kvalitní a unikátní obsah
Stránka by měla mít kvalitní a unikátní obsah, pravidelně (v ideálním případě denně) aktualizovaný. V odborných kruzích se v této souvislosti často používá úsloví Obsah je král.


Používání (X)HTML značek (tagů) podle normových předpisů

Tvůrce stránky by měl používat na správných místech doporučený sémantický i syntaktický zápis značek pro daný jazyk HTML či XHTML - například h1 pro nadpis první úrovně, em pro zdůraznění, strong pro silné zdůraznění. Vyhledávače takovému textu přikládají větší význam. Jestliže ale webový tvůrce například definuje nadpis pomocí velikosti písma (font size), nezjistí vyhledávací robot důležitost nadpisu.


Používání titulku, nadpisů a popisů (title, h1, alt)
Tvůrce by měl uvádět v titulku objektů (oddíly stránky, obrázky, tabulky a další) konkrétní popis. Například obsahuje-li titulek stránky namísto obecných výrazů typu Úvodní stránka klíčová slova, získává stránka další významné plus.


Krátká a neměnná URL adresa
Uvedení krátké URL adresy podpoří zájem ostatních uživatelů o odkazování na stránku. Příliš dlouhá a lidem nesrozumitelná URL adresa naopak od odkazování spíše odrazuje. Přítomnost klíčového slova v URL adrese může u některých vyhledávacích strojů zvýšit umístění stránky ve výsledcích hledání těchto slov. Naopak se nedoporučuje používat v URL parametr id. Požadavek na neměnnost adres vyplývá z fungování vyhledávacích strojů i z požadavku na budování zpětných odkazů.

Kanonizační problémy
Například adresa s www a adresa bez www, nebo URL s parametry za otazníkem, které mají sloužit k sledování kampaní. Za duplicitní obsah penalizace nehrozí, ale neoriginální obsah je hodnocen hůře, a proto se ve vyhledávání nezobrazuje na předních místech. Základní obranou proti duplicitě na vlastním webu je využívání canonical url.


Budování zpětných odkazů
Pokud je na stránku odkazováno z jiných webů, zvyšuje se její hodnocení (v případě Google je to PageRank, u Seznamu je to S-Rank). Toho bylo možno dříve zneužívat pro tzv. google bomby, kdy se pomocí velkého množství odkazů s určitými klíčovými slovy dostala na první místo ve výsledcích hledání zcela nesouvisející stránka. Příkladem Google bomby byla klíčová slova ostudné selhání (v angličtině), která na prvních místech zobrazila odkaz na web amerického prezidenta George Bushe. Na českém Google stále funguje Google bomba na výraz "onanista", na který se zobrazuje na první pozici web Bohuslava Sobotky. Podle posledních pozorování si nyní Google kontroluje, jestli je na stránkách související téma. Jestliže bude například ze stránky o chovu velryb odkazováno na web o pěstování muškátů, nebude mít odkaz takovou váhu. Kvalitní obsah zvyšuje šanci, že bude na web odkazováno z jiných zdrojů.
Vliv zpětných odkazů ve vyhledávání na Google se snižuje. Google používá Google Penguin update, který se snaží eliminovat vliv nekvalitních odkazů. Nepřirozené odkazové portfólium je nyní důvodem k penalizaci webové stránky na protlačované klíčové slovo.


Správné používání souboru robots.txt
Robots.txt je textový soubor, který umožňuje správci webu zakázat nebo povolit přístup většiny botů (nebo též crawlerů). Povolování či zakazování přístupu vyhledávacím botům slouží správci webu k vystavení mantinelů pohybu crawlera po webu. Tento soubor se musí nacházet v kořenovém adresáři daného webu.


Používání description, keywords
Klíčová slova v metaznačce description nemají vliv na hodnocení webové stránky. Obsah metaznačky description je použit u popisu stránky ve výsledcích vyhledávání (SERP) na zejména na Google (Seznam.cz používá text z katalogu Firmy.cz), pokud vyhledávač nenajde na stránce vhodnější text (platí zejména pro longtailové výrazy). Meta descriptions se také zobrazuje jako popis webové stránky při sdílení na sociálních sítích. Hlavním cílem meta descriptions je stručně popsat obsah webové stránky a motivovat uživatele k návštěvě (call to action text).
Metaznačku keywords používá k zjišťování relevance z hlavních vyhledávačů pouze Bing.


Aktivity na sociálních sítích
Zejména Google klade vyšší důraz na šíření obsahu na sociálních sítích. Pokud je obsah sdílen a komentován na sociálních sítích, tak je to vyšší indikátor kvality, než počet zpětných odkazů. Sociální síť Google Plus přímo ovlivňuje pozice ve vyhledávání na Google. Přihlášený uživatel dostává personalizované výsledky, do kterých se promítá doporučení jeho přátel (kruhy na G+, emailové kontakty z Gmailu).

Na konkrétní pozici ve vyhledávačích má vliv řada faktorů. V rámci SEO poradenství Vám doporučíme konkrétní změny které povedou k získání více zákazníků hledajících na vyhledavačích. V případě, že víte jasně na jaká slova se zaměřujete kontaktujte nás a my provedeme tzv. SEO analýzu.

Můžeme pro Vás vytvořit tyto tři různé druhy analýzy webu:

SEO analýzu (zde se nacházíte)

analýzu klíčových slov

analýzu použitelnosti

 

Kdy vám SEO analýza pomůže?

Analýza webu je prováděna pod týmem programátorů webu, kteří vědí jaké části stránek a co můžou vylepšit či navrhovat k dalšímu řešení. Toto vylepšení využívá pro Váš web maximální SEO potenciálu. Další práce pro navrhování a podobné úpravy v SEO analýze může zlepšit výsledky ve vyhledávačích. Odvíjí se konkurenci v oboru. 

 

Bannery

Naše nabídka

Firma RO Marketing provozuje bannerovou reklamu na řadě serverů jak u nás tak i v zahraničí. Kromě standardních reklamních kampaní na velkých portálech jako Google a Seznam, kdy se vychází z koncových cen těchto serverů (podrobnou nabídku sestavíme na vyžádání), pronajímáme reklamu na serverech oborových, kde se cena pohybuje mezi 0.05 Kč až 0,20 Kč za zobrazení. Samozřejmostí je i tvorba bannerů, sqare buttonů a dalších reklamních ploch.

Každá kampaň je monitorována a klient může prostřednictvím sdíleného reklamního rozhraní, nebo i emailem získat informace o každém prokliku. Součástí je i řada statistik a grafů.

Bannerovou reklamu prodáváme v jednotlivých balíčcích jako reklamu umístěnou na vybraném okruhu cca dvaceti profesních serverů, nebo serverů, kde lze očekávat poptávku po službách klienta.Konkrétní seznam stránek je vždy přiložen ke konkrétní reklamní kampani. Protože ceny za pronájem reklamních ploch se velmi mění a především záleží na konkrétním výběru stránek kde poběží, je v rámci tohoto balíčku nabízen vždy námi specifikovaný okruh serverů. Při výběru dalších , mimo náš seznam je kalkulace stanovena individuálně. Vždy ale vycházíme z koncových cen serveru a naše odměna sočívá v agenturní provizi.

Bannery nabízíme v těchto cenových balíčcích, jiné kombinace a kalkulace na vyžádání

 

Top Standard

V rámci varianty top nabízíme balík zobrazení na nejlepší, vždy zobrazené, horní pozici na serverech tipyainspirace.cz a tipprovas.cz a dalších dvaceti serverech dle výběru v závislosti na zaměření klienta.

Měsíčně minimálně 100 000 zobrazení za 25 000,- Kč. Možno násobit až do 500 000 zobrazení měsíčně v rámci tohoto balíčku, ostatní na vyžádání. Za každých dalších 100 000 zobrazení 2% množstevní sleva.

 

Square standard

čtvercová reklamní plocha o rozměru až 280x280 je zajímavou alternativou. Počat zobrazení je omezen reklamními plochami k tomu poskytovanými na serverech. V rámci varianty top nabízíme balík zobrazení na nejlepší, vždy zobrazené, horní pozici na serverech tipyainspirace.cz a tipprovas.cz a dalších dvaceti serverech dle výběru v závislosti na zaměření klienta.

Měsíčně minimálně 50 000 zobrazení za 10 000,- Kč. Možno násobit až do 250 000 zobrazení měsíčně v rámci tohoto balíčku, ostatní na vyžádání. Za každých dalších 100 000 zobrazení 2% množstevní sleva.

 

Sponzor serveru

Zajímavá nabídka reklamy na vybraných stránkách serveru TipproVas.cz a Tipyainspirace.cz. Tato reklama má velký efekt. Nově příchozí návštěvníci uvidí reklamu ve zvýrazněném velkém poli, které se zobrazí na vybrané stránce. Tato reklama bude propojena s Vaší presentací na serveru Tip pro Vás, což umožní cílit na různé produkty a měnit zaměření v průběhu kampaně. V ceně je jedna změna za týden.

Cena za týden je 9 000,- Kč. Za celý měsíc je cena 25 000,- Kč. Další kalkulace na vyžádání

 

Presentace

Vaše reklama na našich webech s vysokou návštěvností

Tip pro Vás

Internetová reklamní inzerce na www.tipprovas.cz může být v rozsahu od jedné do deseti stran. tato presentace jerealizována formou samostatných PR článků s přímým propojením do www stránek klienta a s SEO optimalizací presentovaného textu a klíčových slov na která chce klient cílit pro vyhledávače. Presentace je vytvořena s využitím režimu on-line poptávek, PHP skriptů a měsíční aktualizací, SEO optimalizací, analýzou poptávky návštěvníků stránek, která bude probíhat po libovolné období, jedním kalendářním měsícem počínaje. Cena jednoho PR článku vytvořeného naším copywriterem a umístěného na stránkách časopisu Tip pro Vas činí 5000,- Kč bez DPH. Cena je včetně bannerové reklamy umístěné na stránkách. 

 

Tipy a Inspirace

Internetová reklamní inzerce na www.tipyainspirace.cz může být v rozsahu od jedné do deseti stran. tato presentace je realizována formou samostatných PR článků s přímým propojením do www stránek klienta a s SEO optimalizací presentovaného textu a klíčových slov na která chce klient cílit pro vyhledávače. Presentace je vytvořena s využitím režimu on-line poptávek, PHP skriptů a měsíční aktualizací, SEO optimalizací, analýzou poptávky návštěvníků stránek, která bude probíhat po libovolné období, jedním kalendářním měsícem počínaje. Cena jednoho PR článku vytvořeného naším copywriterem a umístěného na stránkách časopisu Tip pro Vas činí 5000,- Kč bez DPH. Cena je včetně bannerové reklamy umístěné na stránkách.

 

 

 

E Marketing

 

Popis produktu

Naše společnost zajišťuje tvorbu firemní newsletterů v oblasti E marketingu. Jedná se především o tvorbu bulletinů a cílených reklamních zpráv, který je zaměřen pro prodej zboží a služby.

 

Firemní newsletter

Co Vám nabízí firemní newsletter?

      ·         cenný zdroj informací pro lepší orientaci

      ·         lepší znalostí a kvalifikace

      ·         umožní být velmi dobrým zdrojem zajímavých inspirací

      ·         jste-li vydavatelem, rozšíří Vám informace o firmě v dané oblasti ve které působíte

      ·         posílí povědomí o značce

      ·         má kladný vliv veřejnosti

 

 

E-mail marketing

Co je email marketing a co Vám nabízí?

      ·         rozesílá cíleně komerční i nekomerční zprávy na přesně stanovený seznam emailových adres

      ·         vyžádání a potvrzení zájmu o tyto informace /tzv.opt-in/ majitelé mailových adres musí o tyto služby projevit zájem.

      ·         jde o jeden z nejefektivnějších nástrojů pro budování komunikace

      ·         patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace

 

O co se vlastně jedná

K čemu slouží firemní bulletin a jaké má charakteristické vlastnosti ?

Jde o zaručeně dlouhodobý a stabilní efekt, který je nejžádanější na našem trhu.  Jeho obsah je zpravidla aktuální a zajímavé informace z daného oboru. Též jde o novinky týkající se samotného vydavatele. Je to nástroj vztahů s veřejnosti tzv. Public relations

Pro zvyšování znalostí a kvalifikace umožňuje svým čtenářům sloužit  jako cenný informační zdroj pro lepší orientaci. Pro vydavatele je nástrojem, který rozšiřuje informace o firmě a oblasti ve které působí, posiluje povědomí o značce a klade tak na kladný názor veřejnosti, který ji ovlivňuje.

 

 Vlastnosti firemního newsletteru jsou:

      ·         posilování značky

      ·         dlouhodobé působení na odbornou a širokou veřejnost

      ·         tvorba kvalitního obsahu – vydávání odborných článků a aktualit v pravidelných frekvencích, které je časově a finančně náročné

      ·         newsletter je pro všechny, kteří chtějí využívat a disponovat informace z daného oboru a sdílet tak informace s ostatními

 Virální efekt – jde o rozšiřování obsaženého textu v mezi čtenáři, kteří celý obsah v newsletteru šíří ostatním

Přesně takovým newsletterm mají být i Internetové bubliny, které čtenář čte a jejich realizace pro nás může být ideálním příkladem v dalším textu.

Jaký je důvod a cíl vydávat newsletter?

Pokud se firma rozhodne vydávat newsletter nebo aspoň o něm začne uvažovat. Musí si dobře zvážit jaký má důvod k jeho realizaci. Jde-li o vytvoření jména nebo o podporu v prodeji. Jaké máme dva typy newsletteru a co nám přináší, máme připomenuté v předcházejících odstavcích.

Tvorba newsletteru závisí na rozhodnutí firmy, která zváží jaký je její přesný cíl. Přínos newsletteru je vliv na firemní cíle, které se rozděluje do několika málo skupin.

 Přínosy newsletteru a jeho podílení na firemní cíle:

Zvýšení prodeje – obchodní newsletter přímou nabídkou zboží či služeb, firemní pak zejména budováním vztahů a zvyšováním povědomí

Budování značky – připomíná samotnou existenci firmy, poukazuje na znalosti a schopnosti (know-how), zvyšuje důvěryhodnost značky

 Jaké jsou zásady na přípravu firemního newsletteru?

Kvalita a obsah textu:

Klient si musí uvědomit, že firemní newsletter není pouze propagační materiál. Jde o určitý ztroj informací, které své čtenáře musí zaujmout zajímavými informacemi, které budou jeho přínosem kvalitou obsaženého textu. Na základě toho se určí, zda je odmítnut, nebo naopak šířen dál.

Zajímavá a aktuální témata:

Zajímavé aktuální články, jehož obsahy jsou zaručeným klíčem úspěšného newsletteru.

Statistiky a přehledy:

Statistika čtenosti newsletteru a jeho sledování

Tón informací:

Dáváme pozor na sebechválu, především se zaměřujeme na přednost i na ostatní články jako jsou citlivá témata, nejsou psaná pouze kladné informace

Útok na emoce:

Pracujeme s emocemi čtenářů

Databáze příjemců:

Příjemce newsletteru známe co možná nejlépe, abychom mohli přizpůsobit charakter informací jejich zájmům

Adresné zasílání newsletteru:

Zasíláme newsletter podle rozsahu naší databázi příjemců

Jazyk a gramatika:

Co se týká gramatiky, která je psána texty správně, stručně a pochopitelně. Snažíme se zachovat dostatečnou odbornost článků.

Stavíme na předchozí komunikaci firmy: Newsletter se pouze doplňuje

Naší důležitým faktem je dodržování zákonů a etických principů.

 

Email marketing

Význam E-mail marketingu v moderní reklamě

Email marketing je velmi efektivním nástrojem k získání nových zákazníků a způsob, jak stávajícím zákazníkům nabídnout své službu, nebo produkt. Díky správně nastavenému email marketingu můžete efektivně zvyšovat své prodeje a být stále v kontaktu s vašimi klienty

Jaké jsou výhody emailového marketingu?

      ·         nízké náklady

      ·         flexibilita

      ·         snadné textování

      ·         snadné vyhodnocování kampaně

 

Emailing:

Je známý jako direct email. Je o tzv. nástroj přímého marketingu. Direct email je vhodným nástrojem pro cílené oslovení zákazníků pomocí vhodně sestaveného HTML e-mailu.

Systém umožňuje sledování zpětné vazby pomocí detailních statistik. Vytvoření a rozeslání kampaně je rychlé a v porovnání s jinými nástroji levné. Zákazníky tak můžete oslovit  rychle, levně a se zpětnou vazbou.

 

Žádný SPAM:

Často se nás lidé a firmy ptají, zdali rozesílání hromadných emailů, tzv. newsletterů, není spam a tudíž nezákonné? Není! Pokud dodržíte jasná a zákonná pravidla. Například všechny vaše kontakty musí vyjádřit souhlas se zasláním newsletteru, z každého e-mailu musí být snadná možnost se odhlásit aj. Více naleznete v obchodních podmínkách, nebo v zákoně č. 480/2004 Sb. Systém EmailKampaně však všechno ohlídá za vás...

 

Detailní statistiky:

možnost sledování zákazníků

hodnocení zákazníka – co je zajímá, jak neztrácet čas při oslovování neexistujících kontaktů

statistika na každý kontakt, který se nabídka rozesílá

získání dokonalého přehledu jak efektivní je kampaň

detailní zpětná vazba

 Dle statistik využívá tento styl rozesílání nabídek většina  moderních a úspěšných firem. Zařaďte se mezi ně i vy.

 

Naše ceny platné pro rok 2014 v oblasti E marketingu

Ceník služeb

Email marketing

Forma

Poznámka

Cena

Návrh a plánování

 

ZDARMA

Tvorba newsletteru

Newsletter, akční nabídky aj.

dodaný klientem dle technické specifikace, tedy pouze rozesílka

cena viz. níže, podle počtu adres

Testování e-mailové zprávy

 

ZDARMA

Výroba newsletteru, akční nabídky a j. s dodanými texty bez obrázků

cena za jednu stranu A4, tedy za její výrobu a programování, dodání obrázků

3 000,00 Kč

Naplnění textem námi již dříve vytvořené šablony, klient dodá obrázky

copywriting

1 500,00 Kč

Zpracování zadání

práce s databází, zapracování prolinků

1 000,00 Kč

Rozesílka

 

Cena/ks

Rozesílka

50 - 500 e-mailových adres

 

1,45 Kč/ks

Rozesílka

501 - 1000 e-mailových adres

 

1,20 Kč/ks

Rozesílka

1001 - 5000 e-mailových adres

 

1,10 Kč/ks

Rozesílka

5001 - 10000 e-mailových adres

 

0,90 Kč/ks

Rozesílka

10001 - 20000 e-mailových adres

 

0,80 Kč/ks

prodej adres typu info

 

přirážka 1 Kč + cena dle počtu adres

prodej personifikovaných adres

 

cena dohodou

prodej adres se souhlasem

k přijímání zpráv

pouze soukromé osoby

cena dohodou

 

 

 

Tisk

 

Ofset, digital

Ofsetový tisk

který je vhodný především pro realizaci velkonákladových a vysoce kvalitních tiskovin. Kromě samotného tisku nabízíme také kompletní finalizaci, vazbu, lakování, UV lak, nebo laminování realizovanýh tiskovin.

Prostřednictvím spolupráce s naším dodavatelem - ofsetovou tiskárnou Daniel - nabízíme kompletní zpracování tiskovin. Zaměřujeme se především na tisk náročnějších publikací. Tisk katalogů, tisk knih, tisk brožur, tisk kalendářů, tisk výročních zpráv. Rádi Vám ale vytiskneme i další materiály které produkujeme. Tisk vizitek, tisk letáků, tisk plakátů, tisk bloků a dalších tiskovin. Zajistíme Vám nejvyšší možný servis včetně odvozu Vašich tiskovin na místo určení.

 

 Digitální tisk

Naše společnost Vám kromě ofsetové tisku může nabídnout také nákladový digitální tisk, který se tiskne na dvou profesionálních produkčních strojích značek MinoltaKonica a kvalita je srovnatelná s ofsetovým tiskem.

Dále Vám zrealizujeme zakázky na běžné nenáročné tiskoviny jako jsou vizitky, plakáty, svatební oznámení nebo letáky a to na počkání nebo velice krátkých termínech. Pokud potřebujete kalkulaci Vaší zakázky, pošlete nám poptávku prostřednictvím kalkulačního formuláře nebo emailem a naši odpověď můžete čekat během 15 minut.

 

Ofsetový tisk

Co umíme

Naše společnost kromě digitálního tisku zajišťuje prostřednictvím našeho dlouhodobého a spolehlivého dodavatele tisk ofsetový, který je v nepřetržitém provozu tištěný na tiskovém stroji MAN ROLAND 305, jenž je plně propojen s jednotkou CTP AGFA GALILEO prostřednictví protokolu CIP 3. Díky naší flexibilitě jsme schopni rozšířit provoz dle přání zákazníka i na víkendový nebo o státních svátcích, díky tomu jsou Vaše zakázky vyřizovány ve velmi krátkých termínech.

 

Co všechno pro Vás můžeme vytisknout?

Díky metodě ofsetového tisku nabízíme kompletní servis od grafického návrhu, kompletování zpracování tiskovin až po finální dokončení tiskovin.

      ·         tisk

      ·         vizitek, letáků, brožur, katalogů, výročních zpráv, kalendářů, knih,

      ·         různé vazby

      ·         twin, V1, V2, V2 PUR, V3, V4, V8 a samozřejmostí jsou ruční vazby

 

Jak se k Vám zakázka dostane?

RO – Marketing Vám v rámci realizace Vaší zakázky zajistí rozvoz veškerých tiskovin na místo určení v rámci celé České republiky i Evropy.

 

Jaké jsou novinky v ofsetovém tisku a jaké to má pro Vás výhody?

Dokážeme Vám nabídnout rychlejší, kvalitnější a levnější tisk například u barevných knih díky tomu, že využíváme nejmodernější technologie a zařízení (KBA PERFORMA, MAN ROLAND S TECHNOLOGIÍ CIP 3, plné propojení s jednotkou CTP AGFA GALILEO). Tato zařízení dokážou zajistit tisk z obou stran 2/2 nebo 1/1 a to jedním průchodem stroje, což celý proces urychlí a pro Vás i zlevní.

 

Ofsetový tisk nejvyšší kvality

Umíme velkonákladový ofsetový tisk s nejvyšší kvalitou samotného tisku a poskytovaného servisu. Spolupracujeme s týmem zkušených profesionálů s dlouholetými zkušenostmi a profesionálním i osobním zápalem pro ofsetový tisk. Protože u nás narazíte pouze na špičky v oboru, nikoho nepřekvapí, že se u nás setkáváte v průběhu let se stejnými lidmi, kteří dokonale rozumí Vašim potřebám. Spolupráce je pro nás dlouhodobou záležitostí a ke každému klientovi máme individuální přístup.

 

Rychlý ofsetový tisk

Rychlý tisk dokážeme zajistit díky tomu, že náš dodavatel disponuje dvěma ofsetovými stroji, a dokážeme tak pružně reagovat na potřeby našich klientů v nejkratších možných termínech, při zachování stálého standardu kvality. V případě potřeby dokážeme rozšířit provoz nonstop a o víkendech, abychom dostáli stanoveným termínům.

Cenovou kalkulaci Vám vyhotovíme obratem po zadání Vaší specifikace tisku.

 

Digitální tisk

Popis produktu

Znáte výhody digitálního tisku?

Rychlost

Naše zakázky díky rychlosti digitálnímu tisku můžeme zhotovit na počkání včetně zaříznutí na požadovaný formát, zušlechťování formou laminace, UV lak, atd.. Nabízíme i možnost svazování do požadované vazby.

Kvalita

Digitální tisk využívá technologií, které Vám umožní natisknout  většinu materiálů určených pro ofsetové stroje. Digitální tisk nejenže je na potisk některých materiálů vhodnější než ofsetoý, ale v dnešní době je s ním již srovnatelný.

Dokončující zpracování digitálního tisku

 

Co tiskneme?

Vaše zakázky jsem schopni zpracovat od nabídky, grafických návrhů až po finální zpracování.  Můžete si vybrat z níže uvedené nabídky:

      ·         Tisk vizitek

      ·         Tisk letáků

      ·         Tisk plakátů

      ·         Tisk brožur

      ·         Tisk katalogů

      ·         Tisk výročních zpráv

$    ·         Tisk kalendářů

      ·         Tisk knih

 

Jak se k Vám zakázka dostane?

RO – Marketing Vám v rámci realizace Vaší zakázky zajistí rozvoz veškerých tiskovin na místo určení v rámci celé České republiky i Evropy.

Cenovou kalkulaci Vám vyhotovíme obratem po zadání Vaší specifikace tisku.

 

 

 

Led obrazovky

 

Nabídka presentací po celém území České republiky

Naše společnost nabízí reklamu na venkovních (tedy outdoorových) velkoplošných LED obrazovkách a vnitřních (tedy indoorových) LCD obrazovkách, které jsou stále více populární a v reklamě využívané. LED obrazovky bývají umístěné na strategických místech z hlediska reklamy a tím cíleně osloví velký počet lidí. Stejně tak LCD obrazovky, pro které jsme v našem případě zvolili obchodní centra, kde je velká kumulace zákazníků, mají rozsáhlý reklamní účinek.

Obrazovky jsou umístěny v Praze a větších českých městech na zajímavých lokalitách včetně obchodních center. .Prezentace na LED i LCD obrazovkách (spoty) svou pohyblivostí samozřejmě více zaujme „oko" každého z nás než jiné, statické, typy reklamních poutačů. To také prezentaci na těchto obrazovkách dává větší možnosti a může oslovit více osob, jak z řad klientů pro reklamu, tak také z řad konečných spo-třebitelů, kteří reklamu vnímají. Vedle pohyblivosti je další předností výše uvedených obrazovek také jejich svítivost, neboť tím je zajištěn vliv reklamy také ve večerních hodinách a také během dne jsou lépe viditelné i z větší vzdálenosti. Velkou výhodou propagace na LED a LCD obrazovkách je samozřejmě také to, že tuto reklamu lze „postavit" jak celoplošně, tak také lokálně s ohledem na přání a potřeby klienta. Cílené zaměření pro-pagace na určité město nebo část města může klient naplánovat s návazností na obchodní strategii společnosti, např. lokální nasazení určitých produktů. Pro naše klienty v rámci kampaní připravujeme monitoring s ukázkou běžícího spotu v daných lokalitách a vše dodáváme v el. podobě jak k Vaší evidenci tak i k další analýze realizované reklamy na CD každý měsíc. V rámci spolupráce nabízíme našim klientům samozřejmě také možnost výroby spotu.

Kampaně na LED obrazovkách jsou vždy součástí rozsáhlejších reklamních projektů a jejich ceny jsou velmi variabilní. Liší se od místa, času uveřejnění, objemu reklamy, počtu spotů apod. Proto konkrétní nabídku zpracujeme vždy individuálně na základě volných časů, lokalit a akčních cen dodavatelů. Podrobnější informace Vám rád sdělí náš marketingový poradce.

 

 

 

Singmaking

 

Polepy aut

V rámci signmakingu zajišťujeme především návrh a výrobu světelné reklamy, světelných panelů, neonové reklamy, nasvětlení fasád a výloh, markýz, polepy dopravních prostředků. 

V posledně jmenované oblasti máme největší zkušenosti a rádi poradíme s grafikou, typem folie a celkovým provedením. Náš dodavatel provede instalaci autofólií rychle, kvalitně a se zárukou.

Jaké jsou výhody fólie pro celopolep automobilu?

      ·         vysoká odolnost před vnějšími vlivy po mnoho let.

      ·         Dlouholetá barevná stáůlost.

      ·         Odolnost proti chemikáliím, smogu, grafitti i létajícímu hmyzu

      ·         Rychlá demontáž i montáž       

      ·         Vysoká tvárnost zajišťuje dokonalou instalaci 

        ·         Instalace je bez komplikací např. s policií nebo na STK

V závislosti na ceně materiálu garantujeme životnost fólií od 3 do 7 let 

Cenová kalkulace záleží na slořitosti provedení a na ploše polepu, rádi Vám jí na základě Vaší specifikace individuálně zpracujeme.

Naposledy změněno
ms

Více z této kategorie: « Kontakt

26406 komentáře

Zanechat komentář

Make sure you enter the (*) required information where indicated.Basic HTML code is allowed.

© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar