Tipy a inspirace

A+ A A-

Pi vodu v správnom čase

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Pitný režim neboli doplňování tekutin do těla, které by mělo překrýt denní výdej tekutin ale i ztráty v průběhu spánkuDenní příjem vody by měl odpovídat zhruba dvěma až třem litrům vody v závislosti na vytížení daného jedince a jeho věku. Při náročných fyzických aktivitách je nutné uzpůsobovat pitný režim, aby nedošlo k dehydrataci. K ní dochází (i bez pocitu žízně) většinou v zimě (suchý vzduch) a v horkých letních dnech (Příznaky jsou například suchá pokožka, rty či nízký krevní tlak.) Závislost pít vodu také závisí i na stravě. Je-li strava slaná či sladká, člověk přirozeně potřebuje více tekutin oproti člověku, který jí např. obilniny,luštěninyzeleninu.

 

Vedel som, že je potrebné piť veľa vody, ale nevedel som, že dôležité je aj načasovanie pitia.

 

Pitie vody v správnom čase maximalizuje funkčnosť:

 

 

• dva poháre vody hneď po prebudení podporujú funkciu vnútorných orgánov;

• 1 pohár vody 30 minút pred jedlom prospieva tráveniu;

• 1 pohár vody pred kúpeľom znižuje krvný tlak;

• 1 pohár vody pred spaním predchádza krvácaniu do mozgu a v spánku často sa vyskytujúcemu srdcovému záchvatu.

 

Pošli tento mail ďalej tým, na ktorých Ti záleží - ako vidíš, ja som to už urobil.

© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar