Tipy a inspirace

A+ A A-

Jak zhubnout v pase a narovnat záda?

Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)

Mnoho lidí má dnes problémy s páteří.Není to nic divného, protože sedavý způsob života je opravdu velmi rozšířený.Přitom bychom tak rádi měli útlý pas a napřímená záda! Seznámíme vás s jednoduchou technikou,kterou před deseti lety vyvinuli odborníci v Japonsku. Stačí se věnovat těmtocvikům 5 minut denně a zevnějšek se mění opravdu viditelně. Tato technikanavrací lidské kostře správné usazení. Mění tělesné obrysy, pas zeštíhluje azáda napřimuje.


Knihy s popisem tohoto postupu (metodadoktora Fukutsudzi) se prodalo 6 miliónů výtisků, popis zázračné techniky sevšak vejde do několika vět. Podívejte se na ně, možná vám tahle cvičení pomohouvyřešit nepříjemné problémy s páteří a nakonec si je oblíbíte.¨

 

1. Smotejte ručník do pevného válečku,dlouhého nejméně 40 a silného 7-10 centimetrů. Váleček omotejte pevnou nití,aby se nerozmotával.
2. Posaďte se na dostatečně pevnoupodložku (postel není vhodná, je příliš měkká, lepší je pevná hladká pohovka,masážní stůl nebo prostě kobereček na podlaze). Svinutý váleček položte zasebe.
3. Pomalu se pokládejte na záda, válečekpřitom přidržujte rukama napříč pod pasem, tak, aby byl přesně pod pupkem – toje velmi důležité.
4. Nohy dejte od sebe na šířku svýchramen a od kotníků dolů navzájem přibližte, aby se palce dotýkaly a mezi patamibylo 20-25 cm.
5. Napřímené natažené paže položte zahlavu. Obraťte je dlaněmi k podložce a přibližte k sobě tak, aby se malíčkydotýkaly. Je to dosti nepohodlná poloha. Pokud se vám nepodaří ruce napřímitúplně, nevadí, dejte je tak, jak vám to jde. Hlavní je, aby se dotýkaly malíčkyna rukách a palce nohou.
6. V této poloze zůstaňte 5 minut.

 

Pokud všechno uděláte správně, pocítíte sami, jak se vaše kostra vrací do svéhopřirozeného tvaru a jak se napřimuje. Břicho se bude postupně vtahovat avnitřní orgány budou zaujímat optimální polohu. Vstávejte opatrně, protože přitomto cvičení se kosti a klouby nepatrně pohybují.

 

Samozřejmě, že zpočátku je velmi obtížnévydržet celých pět minut, začínejte tedy postupně. Nejprve prostě ležte 3– 5 minut na smotaném válečku. Výsledků si okolí všimne už po měsícijednoduchého cvičení!
Je to úžasná alternativa složitérozcvičky upevňující páteř. Vyzkoušejte tuto metodu a budete se radovat zvýsledků. A vaše záda vám poděkují.

 

http://www.pronaladu.cz/jak-zhubnout-v-pase-a-narovnat-zada/

 

Pošlete TIP na článek svým přátelům!

© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar