Tipy a inspirace

A+ A A-

Jak zamezit ukládání tuků při nabírání svalů

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Dnes jsem pro vás vybral 4 nejzásadnější chyby, které lidé často dělají při nabírání svalů. Výsledkem přehlížení těchto čtyř chyb je, že naberou paradoxně více tuků než svalů. Místo svalnaté a vyrýsované postavy je jejich postava mohutnější, ale chybí jí patřičné tvary… Musí tak nastolit redukční dietu, při které ztratí část svalů a může se stát, že jsou na tom hůř než na začátku. Jak se tomu vyhnout a vystoupit z koloběhu fází nabírání a spalování? O tom více v dnešním článku!

 

Buďte citlivý na inzulín

Již v minulosti jsem upozorňoval na problém nízké inzulínové citlivosti u lidí, kteří jsou při těle a nízké citlivosti na inzulín a spojitosti mezi tím.

 

Jednak je to neustálým příjmem sacharidů přes den, ale také držení vysokého procenta podkožního tuku. Nevhodný kondiční trénink zde hraje samozřejmě také svoji roli. Dlouhé a nekonečné kardio totiž také snižuje citlivost na inzulín stejně jako nadměrné pití alkoholu.

 

Určitě doporučuji si přečíst také článek o dalších 9ti zásadách pro efektivní využívání sacharidů.

 

Proto radím, pokud chcete nabírat svaly bez ukládání tuků, snižte sacharidy ve většině dnů. Dny s vysokým příjmem sacharidů dávejte maximálně 4x do týdne a zároveň se je snažte směřovat na tréninky. Po zbytek týdne se držte pod 100 g sacharidů.

 

Jak ale doplnit chybějící kalorie, abych nebyl v deficitu?! Čtěte dokonce a dozvíte se to!

 

Nedržte tělo neustále v anabolismu
Anabolismem myslím děj, kdy do sebe za každou cenu něco ládujete, jen aby tělo nebralo energii ze svalů. Možná jste se nad tím nikdy nepozastavili, ale je to velmi rozšířený psychologický mýtus a to především u zarytých kulturistů. Přináší to spíše zvýšení ukládání tuků než-li svalů.

 

„Když máte dlouhodobě přebytek peněz, co s nimi děláte? Ukládáte je na výhodná místa na později! Stejně tak je to i s vysokým příjmem kalorií a ukládání jich do podkožního tuku!“

 

Před večeří si připravte pěknou porci zeleninového salátu s následovaným kvalitním kusem masa a přílohou. Najezte se do sytosti! Jako sladkou tečku si můžete dát z jeden z našich proteinových dezertů! A pak už nic do rána nejezte! Nezní to tak strašně, že? A přesto se spousta lidí cpe 10 minut před spaním, jen aby do rána neshodily bicepsy.

 

Výsledeným efektem tohoto postupu večeře je přirozený katabolizmu přes noc. Pokud ale svaly dostatečně stimulujete, určitě je neztratíte! Docílíte maximálně toho, že váš budoucí navozený anabolický stav spolu s využitím živin budou o to silnější!

 

Nechte tělo bojovat o přežití, jezte až v době, kdy máte hlad a aktivujte své přirozené instinkty!

 

Hýbejte se každý den
Je markantní rozdíl mezi odpočinkem a odpočinkem, respektive odpočinkem na gauči a aktivním odpočinkem, tedy třeba chůzí.
Stejně tak se nedá srovnat týdenní pauza s tréninkem s 50% vah, které zvedáte při běžném tréninku. Někdo je zarytý vyznavač totálního vypuštění od tréninku a někdo naopak.

 

Jsem pro 100% aktivní regeneraci, i když jste na dovolené a to hned z několika důvodů!

 

1. Udržování aktivních svalů každý den je pro tělo vhodnější z hlediska rychlejší regenerace. Funguje to na principu proudění krve a rychlejšího odplavování látek, vzniklých při tréninku, jako je například kyselina mléčná.
2. I lehkou aktivitou v den, kdy netrénujete, spalujete více.
3. Tím, že jste neustále fyzicky aktivní, udržujete CNS (centrální nervová soustava) v běhu a učíte jí tak rychlejšímu chodu a regeneraci. Ve skutečnosti je přetrénování nedostatečně vytrénovaná CNS.
4. Při týdenních nebo dvoutýdenních dovolených jde vaše síla i kondice a samozřejmě i vaše postava, při nic nedělání, do háje. Neříkám, abyste si vybírali dovolenou podle toho, zda tam mají posilovnu, ale užijte si jí aktivně!

 

Máte volno od všeho, máte dostatek času se procházet a to hned několikrát denně.

 

Mini-tip: Využijte potenciál spalovače METBURN a omezte vstřebávání sacharidů a tuků, které hojně přijímáte na dovolené. Užívejte si místní lahůdky a zároveň zabraňte příbytku tuku v maximální míře!
Dávkujte 3 tobolky před jídly, kdy chcete „zhřešit.“ Nepřekračujte denní dávku 10ti tobolek.

Prostě jsem chtěl říct, že hypnotizováním televizní obrazovky z gauče neregenerujete jak vaše CNS tak i svaly.

 

JEZTE TUKY!
Dostáváme se k bodu, jak doplnit oželené kalorie, které snížením sacharidů vznikly. Tyto kalorie prostě nahradíme příjmem zdravých tuků.

 

Právě nedostatek tuků je rozšířeným problémem u 99% sportovců a to nejen na vrcholové úrovni. Před několika lety totiž proběhla masivní kampaň na vyhýbání se tukům. Vzpomínáte si, když v televizních novinách varovali před vejci? Tehdy říkali, že bychom měli jíst maximálně 3 vejce do týdne, abychom nedostali infarkt!

 

Nakonec pak stejný zdroj, který toto vypustil do světa, uznal chybu ve vyhodnocení studií a stáhl svůj výrok. Nicméně jak bývá zvykem, v našich mediích informace rozmáznou, nafouknou a živí se jimi ještě následující měsíce či roky.

 

Důvod, proč špatně spalujete tuky, je právě nedostatek zdravých tuků ve stravě!

 

Při nerespektování tohoto faktu pak musíte trávit svůj čas na kardio trénincích, jíst „kořínky“ a modlit se v každé půl-kilo spáleného tuku!

 

Doufám, že jsem vám tímto článkem otevřel oči a přivedl tak nový, zdravý čerstvý vzduch do vašich plic!

 

Znění celého článku ze kterého jsme pro Vás uveřejnili upoutávku je zde: http://blog.gorilla-fitness-eshop.cz/jak-zamezit-ukladani-tuku-pri-nabirani-svalu/

Pošlete TIP na článek svým přátelům!

© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar