Tipy a inspirace

A+ A A-

Zajímavosti

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Jsme partnerem pro každého, který zjistil, že jeho aktivitu kterou dělá a musí začít vykonávat procesně řízená společnost s dostatečným personálním a logistickým zázemím.

Vytvořit takovou společnost například z rodinné firmy nebo studentského projektu, který se rozběhl, případně vyčlenit divizi ve vlastní společnosti pro novou aktivitu, která přináší peníze, funguje, ale kapacitně jí není věnována dostatečná pozornost, není jednoduché.

V těchto situacích jsme pro Vás ideálním partnerem v oblasti správy a právního servisu,  ekonomiky, účetnictví, logistiky - tedy skladování a dopravy a obecně prezentace a reklamy.

Převezmeme nebo vytvoříme procesy pro Váš byznys

Vaší aktivitu, kterou zatím jste schopni obsloužit pouze obchodně převezmeme pod svá křídla a zajistíme:

- funkční procesní řízení

- CRM,

- případně vypilujeme Vaše nebo použijeme vlastní ERP (informační systém zahrnující účetnictví)

- postaráme se o to aby Vám fungovalo marketingové oddělení a přiměřeně vašim finančním a operačním možnostem o Vás věděl každý, koho si přejete oslovit.

- správu Vaší firmy, případně objektu včetně pojištění, spolupracujeme pro tento účet s makléřem OVB

- veškerý právní servis, jsme schopni Vás propojit, jak s tuzemskými advokátními kancelářemi se kterými dlouhodobě spolupracujeme tak Vás i v případě mezinárodního businessu nebo větších zakázek propojit s předními právními kancelářemi působícími u nás, nebo třeba v Londýně

- pokud bude třeba pro Vaši činnost vytvořit novou entitu - například společnost s ručením omezeným, zařídíme vše potřebné včetně všech registrací a povolení

Toto vše realizujeme jak prostřednictvím našich pracovníků, tak prostřednictvím smluvně zajištěných dodavatelů, vždy za předem jasně domluvené ceny.

 Dlouhodobá spolupráce

 

Pracovat pro Vás budeme tak dlouho jak dlouho nás budete potřebovat.

Zpravidla do okamžiku, kdy se Vaše aktivita rozroste natolik že se rozšíří Vaše organizační struktura a činnosti převezmete pod svou vlastní firmu.

Nebo se rozhodnete, že paušály, případně další přímé náklady, které Vám účtujeme se vyplatí víc, než starost s přijímáním, edukací a kontrolou vlastních zaměstnanců a stanete se naším dlouhodobým klientem tak jako řada společnosti pro které pracujeme nyní.

V každém případě u nás jistotu, že práce, které pro Vás vykonáváme dozoruje daňový poradce a v případě převzetí těchto agend Vaší firmou s Vámi budeme spolupracovat na předání tak dlouho jak dlouho bude potřeba.

Tvorba presentací

V současnosti jsme navrhli, nebo spravujeme řadu presentací firem na internetu. Za tímto účelem spolupracujeme jak s několika grafickými studii, tak i s programátory na platformě joomla, případně na platformě flox na které je i tato presentace.

Při užívání námi spravovaných redakčních systémů, tedy systémů, kde si novinky a aktuality spravujete sami a na nás je potom celkový vzhled a architektura webu, případně programování doplňků jako jsou např.: platební brány, nebo eshopy, je naším cílem jednoduchost ovládání ale zároveň možnost doprogramování čehokoliv a tedy zachování bohaté funkčnosti.

Vyzkoušejte a uvidíte. Podrobnosti Vám zašleme po vyplnění našeho odpovdního formuláře

Námi provozované stránky běží na spolehlivé cloud infrastruktuře, která dokáže zvládnout jednorázový nápor i dlouhodobou vysokou návštěvnost.

Vaše stránky budou mít automaticky mobilní a tabletovou verzi, přizpůsobenou pro dotykové ovládání. K dispozici jsou také aplikace pro iPhone a iPad.

Zákaznická podpora

Vše co Vás zajímá a můžete konzultovat s námi, v případě složitějších požadavků a potřeby přímé interakce s programátorem Vás propojíme přímo s naším smluvním partnerem.

Optimalizace pro vyhledávače a internetová reklama a email marketing

Poradíme Vám s optimalizací textů pro vyhledaveča, SEO, reklamou na Google, Google analytics, případně pokud bude lépe abyste komunikovali přímo s odborníkem vyhledáme Vám jej u našeho smluvního partnera a propojíme Vás na přímo s ním. Samozřejmostí je i poradenství v oblasti reklamy na internetu, přímého email marketingu.

Máte firmu a nemáte čas ji řídit? Zatěžuje vás administrativa?

V této sekci vám nabízíme širokou škálu provozních služeb. Záleží jen na vás, zda-li máte zájem o kompletní správu nebo jen o některou z činností:

Založení firmy

 

Zařídíme založení firmy podle Vašich požadavků. Poradíme Vám s výběrem vhodné obchodní společnosti pro Vaše podnikání a vyřídíme celý proces založení nové společnosti. Budete mít společnost, která skladbou svých živností, dozorčích orgánů a zněním společenské smlouvy plně odpovídá Vašim představám. 

Vedení provozu firmy, tedy především tyto činnosti. Kancelářský servis, vyřizování administrativy, Vedení účetnictví, Právní služby, Zastupování před úřady – např. živnostenský úřad, obchodní rejstřík apod., Organizace valných hromad, Zajištění sídla firmy, Správa majetku, Personální agenda

Kompletní pojištění

Máte-li zájem o kteroukoliv službu z této oblasti obraťte se na nás prosím prostřednictvím formuláře na www.

On - line dohled a řízení autodopravy včetně logistiky

Logistika

Dopravní a logistické služby

 

Jsme schopni logisticky zastřešit distribuci potravin a s potravinami převozitelného zboží. Provozujeme z našeho skladového areálu v Kunraticích distribuční linky, které zcela pokrývají území Prahy a Středočeského kraje, v poslední době rozšiřujeme naši působnost i do ostatních krajů, především západočeského kraje. 

 

Proč si vybrat právě nás:

Poskytujeme společně s dopravními službami i služby spojené s účetnictvím, distribucí a následným prodejem, zpracování cash plateb, oběh dodacích listů či dalších dokladů. Pro všechny skladové a dopravní služby spolupracujeme s externími dodavateli.

V současnosti logisticky řídíme a tedy zajištujeme distribuci chlazených čerstvých či mražených potravin a suchého potravinářského zboží - tzv. koloniálu. Neustále upravujeme servis v oblasti distribuční logistiky, tak aby byl pro každého klienta co nejvíce službou na klíč.

Balení a úprava zboží

Balení a úprava zboží je významnou součástí logistických služeb. Jsme schopni upravit jakýkoliv druh zboží od jednoduchého polepování až po složité manipulace. Také navrhujeme vhodné postupy a technologie, díky nimž můžeme upravovat velké objemy s vysokou rychlostí ve spolupráci se specializovaným dodavatelem takovýchto služeb. Zajišťujeme také etiketování dovozového zboží dle platných předpisů.

Proč si vybrat právě nás:

Na našich pracovištích máme velmi přísné hygienické normy vhodné i pro služby v oboru potravinářství. Zajišťujeme také potřebné doplňkové služby týkající se etiket a grafického designu. Sami realizujeme i individuální grafická a designová řešení.

Skladování

 

Důležitou součástí našich logistických služeb je skladování. Tyto prostory na území hlavního města Prahy nejenže splňují nejpřísnější kritéria pro skladové hospodářství, ale jsou vybaveny nejmodernější skladovací technikou.

Proč si vybrat právě nás:

Příjem, kontrola, pohyb zboží, identifikace, skladování, evidence, atd. jsou řízeny vyspělým WMS systémem, který umožňuje pravidelné reporty, inventury a ve spolupráci s naším IT specialistou také řadu dalších evidenčních i řídících funkcí.

 

Všechny tyto služby Vám spolehlivě zajistí společnost:

Obchodní služby Česko, spol. s r.o.

Kloboučnická 1435/24
140 00 Praha 4

Více na:

http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních, s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

 Obchodní model

Platí se cena za plochu, lokalitu, reklamní nosič, případně za síť ploch nebo síť nosičů reklamy. Základní doba pronájmu plochy je jeden měsíc. Kratší kampaně, resp. čtrnáctidenní je možné realizovat jen na velmi omezeném počtu nosičů.

V praxi vypadá nákup outdoorové reklamy tak, že zadavatel obdrží nabídku ploch s jejich charakteristikami a nabízenou cenou. To znamená počet/seznam ploch s jejich rozměry a umístěním (např. rámečky v MHD), v případě billboardů jsou k dispozici tzv. rodné listy ploch. Na takovém dokumentu je billboard vyfocen, na orientačním plánku (mapce) je vyznačena jeho poloha a orientace vzhledem k okolním komunikacím, na listu se nacházejí i další důležité informace týkající se osvětlení apod.

CLV reklama

CLV (citylighty) jsou prosvětlené reklamní nosiče instalované v prostorách nádraží ČD. Jsou umístěny především v nádražních halách, podchodech a příchodech k vlakům. Při vybírání pozic pro umístění těchto nosičů jsme se soustředili na místa s vysokou frekvencí pohybu cestujících. CLV (citylighty) naleznete na všech frekventovaných nádražích po celé České republice.

 

CLV (citylighty) jsou vhodné pro využití jak pro celorepublikovou, tak i lokální kampaň. Jejich celodenní osvětlení zvyšuje jejich atraktivitu a budí pozornost u cestujících. CLV (citylighty) doporučujme pro větší efektivitu kombinovat především s rámečky příměstské dopravy.

 

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

 CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2). Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 otáčka za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města. Technické parametry zařízení

 

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města.

Technické parametry

Venkovní reklamní hodiny Czech Time Media

1) výška 6 metrů, provedení bílé nebo stříbrné barvy, jednotný vizuální styl

2) rozměry čtyř reklamních tabulí 1180 x 1750 mm, tj. 8m2 reklamní plochy

3) reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot/min

4) číselníky a reklamní plochy prosvětleny pomocí zářivek, které se zapínají automaticky pomocí mikropočítače

5) možnost reprodukce audio spotů

6) hodiny řízeny elektronickou jednotkou a vysílačem DCF s přesností chodu na 5 ms

http://www.ct-media.cz/

Venkovní reklama u CTM MEDIA

Řekne-li se venkovní reklama, většina lidí si stále představí pouze billboardy čili „překližky“, eventuálně bigboardy, v lepším případě ještě city lighty. Ale venkovní reklama, resp. outdoor (out of home) reklama skýtá daleko více možností, a to nejenom z pohledu neuvěřitelného množství všech možných formátů, možnosti přesného zacílení, ale i z hlediska kreativity.

Zřejmě už nikoho nepřekvapí 2D či 3D nástavby, produktové expozice a v poslední době si stále větší oblibu u klientů získává tzv. guerilla marketing. Pohled na „outdoor“ se mění – začíná být vnímán jako médium neskutečně rozsáhlých možností, neuvěřitelného kreativního vyžití, zkrátka médium, kde nic není nemožné. Mezi dodavatele, kteří již delší dobu v tomto ohledu projevují flexibilní přístup, patří např. Bigmedia, euroAWK, Rencar, Superposter a rovněž i JCDecaux s aktivním prosazováním innovate kampaní. Za zmínku rovněž stojí proaktivní přístup společnosti outdoor-akzent.

Hlavní problémy, se kterými se outdoor potýká, jsou zejména nejednotnost v obchodní politice a obchodních podmínkách jednotlivých dodavatelů, dumpování cen, příliš mnoho subjektů. Největším problémem ale stále zůstává absence jakýchkoliv dat. Samostatnou otázku samozřejmě tvoří tolik diskutované měření billboardových a bigboardových ploch, ale jsou oblasti, kde určitá data existují, a přesto nejsou běžně uváděna na výstupech jednotlivých dodavatelů. Domnívám se, že uvedení údaje o odhadovaném počtu přepravených pasažérů, počtu studentů, návštěvníků hypermarketů apod., by se mělo stát naprostou samozřejmostí a z hlediska dodavatele by se při vhodném interním nastavení mohlo jednat pouze o jednoduchý administrativní úkon.

Ano, studie a analýzy jsou v některých případech sice k dispozici, ale těžko můžeme klienta nutit studovat spolu s media plánem dalších pět prezentací s podrobnými výzkumy, každá čítající okolo cca deseti slidů. Snad každý klient si při rozhodování o rozmístění svého rozpočtu, kterým disponuje, porovná investice svých konkurentů v jednotlivých produktových kategoriích pomocí dostupných dat z monitoringu. Monitorované investice do OOH médií však nepostihují všechna média ve venkovní reklamě. Poskytování dat do monitoringu by ale mohlo velmi výrazně pomoci zpřehlednit situaci na trhu, být velkým přínosem a účinným nástrojem v „boji“ s ostatními media typy a přitom při vyvinutí minimálního úsilí.

Nové implementace umožňují klientům např. přesnou identifikaci a lokalizaci vybraného panelu na mapě (Infomapy) a dále výstup pro dodávání fotodokumentace v elektronické podobě.

Vše o našich produktech a službách:                                                                                                                                                            

Venkovní teploměr CLV

Analogový venkovní teploměr s reklamní plochou obvykle instalují firmy před vchodem do provozovny a na prostranství uvnitř areálu. Kromě sdělení venkovní teploty návštěvníkům a zaměstnancům reprezentuje vaši společnost. Dvě prosklené reklamní plochy 2 x 1,5 m umožňují vložení reklamy či jiného sdělení. Rozměr je možno paspartovat na City Light Vitrine.

 

 

Technické parametry

1) rozměry 2,5 x 1,5 m + okraj

2) rozměr číselníku 1,5 x 0,5 m

3) rozměr dvou reklamních ploch 2 x 1,5 m (paspartované CLV 1,8 x 1,2 m)

4) řízení teploměru pomocí mikropočítače s možností přehrávání zvukových reklam

5) automatické spínání osvětlení dle kalendáře

6) provedení: nerezová ocel

7) čitelnost informací cca 100 m

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

RTL Czech je česká firma, která je poskytovatelem a navrhovatelem komplexních zákaznických řešení v oblasti skladování a distribuce potravinářského zboží.

Pojem kompletní logistika znamená v pojetí společnosti RTL Czech, spol. ro.

  • příjem
  • uskladnění
  • kompletace
  • služby přidané hodnoty
  • transport
  • svoz reklamací
  • oběh a evidence vratných obalů

O všechny  tyto procesy se stará tým zkušených pracovníků s dlouholetou praxí, na jejichž rozvoj se soustředíme a dáváme jim možnost dalšího růstu.

Všechna střediska spolu účelně spolupracují a vytvářejí tím efektivní a špičkově provedené logistické služby.

Jsme tradiční českou firmou se zkušeným týmem zaměstnanců, moderním vozovým parkem, manipulační technikou a IT podporou.

Logistika má jediný cíl: efektivně a spolehlivě zajišťovat kompletní logistické služby potravinářského zboží. Naše výkonnost a dynamika nám umožnila vyrůst ve významného poskytovatele logistických služeb, zaručujícího neustále potřebné inovace, rozvoj procesů a technologií což nám umožňuje otevřenou komunikací a s respektem plnit potřeby našich stávajících i nových zákazníků. Každý zákazník je pro nás ten nejdůležitější.

       Odborné poradenství. Pomůžeme vám se zorientovat ve světě výstavby, rekonstrukci a údržby.

Začněte s doporučením odborníků společností RTL CZECH, spol. s.r.o. U nás můžete dostat nezávazné profesní stavební poradenství.

Naše poradenské služby nabízí odborné stavební poradenství při plánování a realizaci Váších stavebních záměrů, samozřejmostí je, že tyto poradenské služby jsou nabízené zdarma.

V pracovní dny si můžete klást jakékoliv otázky, týkající se projektování a stavebnictví, rekonstrukce budov, interiérů, zateplování objektů a fasád apod. Ať už se chystáte na realizaci pozemní stavby či rekonstrukci bytu, interiéru dnes, nebo jen přemýšlíte o tom, naši specialisté ochotně poskytnou Vám veškeré informace.

Jedno profesní stavební poradenství s odborníkem společnosti RTL CZECH. Vám pomůže pochopit všechny nevyřízené otázky, projednat podrobně fáze nadcházející výstavby či rekonstrukci, vypočítat její hodnotu, zplánovat své výdaje a zhodnotit lhůtu provedení stavebních prací.

Neváhejte a kontaktujte nás:

 

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

 Top logistický provider pro potravinový řetězec Pegas

Logistická a dopravní společnost MD logistika se zabývá skladovou a distribuční logistikou zejména zboží vyžadujícího zvláštní péči – mražené i chlazené potraviny a rychloobrátkové zboží.

 

Úspěch firmy stojí na fungování logistiky

RTL Czech logistika se profiluje jako logistická společnost se silným akcentem na vysokou kvalitu služeb s propojením skladové logistiky a distribuce. Je to velký profil vysoké kvality služeb je z dlouhodobého pohledu jediná správná a vývoj firmy RTL Czech to potvrzuje svým obratem. Segment logistiky rychloobrátkového zboží se velmi dynamicky vyvíjí a my chceme v rámci této dynamiky držet krok s novými trendy a technologiemi. I proto výrazně investujeme do vývoje logistických systémů – využíváme moderní technologie skladování, moderní technologie pro manipulaci se zbožím, pro vychystávání zboží. Modernizujeme pravidelně naši flotilu manipulační techniky i vlastní flotilu nákladních vozidel a návěsů. Dnes již neexistuje jediný náš zákazník, který by neměl on-line evidenci stavu zásob a skladových pohybů, neexistuje jediný proces, který by nebyl nastaven, popsán a kontrolován, a také neexistuje jediné naše vozidlo, o němž bychom nevěděli, kde se nachází a jakou činnost právě zajišťuje. S úspěchem obhajujeme veškeré audity a certifikace, a to jak audity našich zákazníků, tak i certifikáty ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 (OHSAS) i IFS Logistics.

Z lokální společnosti RTL Czech se stala významnou logistickou firmu s evropským dosahem…

Jsme tradiční česká firma, ovšem s velmi zkušeným týmem zaměstnanců, moderním vozovým parkem, manipulační technikou, IT podporou, a především širokou škálou služeb. V logistice potravin je totiž důležité umět nabídnout zákazníkům komplexní služby, tzn. propojení dopravy a skladování v různých teplotních režimech. Zákazník by měl dostat komplexní službu od jednoho partnera, což mu přináší primárně efektivnější spolupráci a potenciál pro úspory. Právě na takovou službu se zaměřujeme a umíme ji bezezbytku poskytnout.

Náš největší klient je Pegas, spol. s r.o. se kterou úzce spolupracujeme

Spolupráce se společností PEGAS byla a je pro naši společnost obrovskou zkušeností a velkou výzvou, kterou RTL Czech logistika zvládla, a i podle tvrzení kompetentních osob byla a je kvalita námi poskytovaných služeb na velmi vysoké úrovni. Tím, že podáváme kvalitní výkony

 

Kam dále hodláme firmu směrovat?

Naším hlavním cílem je samozřejmě kontinuálně a cíleně zvyšovat kvalitu služeb. RTL Czech logistika má však velký potenciál pro rozvoj a zisk dalších zákazníků, a to i díky rozvoji nových služeb. Hlavním směrem našeho dalšího dlouhodobého rozvoje je expanze na mezinárodní trh formou poskytování služeb v oblasti importní dopravy .Budeme dále posilovat v mezinárodní dopravě, pronikáme i do oblasti komoditních přeprav. V rámci skladové logistiky rozšiřujeme služby našeho skladu. Umožňujeme skladování ve více teplotních režimech od chlazeného přes temperované až po suché zboží, a náš tým je zaškolen a pracuje v té nejvyšší úrovni kvality – to jsou parametry a přednosti, takže věříme, že je i naši budoucí potenciální zákazníci uvítají a využijí.

Cílem naší práce je spokojený odběratel a bude pro nás potěšením, pokud se jím stanete i Vy.

 

Neváhejte a kontaktujte nás:

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

RTL CZECH, spol. s r.o má v rozsahu své činnosti logistiku v oblasti prodeje potravin.

Náš tým tvoří zkušení pracovníci, kteří řídí týmy externě pracujících specialistů, což nám usnadňuje uspokojovat potřeby i velkých klientů. Našim cílem jsou stoprocentní služby a Vaše spokojenost a tedy i naše jistota že v případě potřeby se na nás obrátíte opět.

 Logistikou v oblasti prodeje potravin, kde provozuje samostatnou logistickou divizi pro zásobování potravinami na území Prahy a Středočeského kraje a v případě nárazových potřeb svých klientů spolupracuje s dalšími dodavateli těchto služeb na území Prahy.

Logistika patří k mladým oborům, a jen krátce je nám umožněno tento obor i studovat.

 Logistiku ovšem lidstvo v hojné míře využívá již tisíce let. Dá se říci, že již od jakživa si lidé vyměňovali věci, objevovali nové kraje a země, přesunovali svá vojska a snažili se rozšiřovat své obchodní styky. Časem docházelo nejen k objevování nových světadílů, ale také k mohutnému rozvoji dopravy, aby stačila zvyšujícím se nárokům na výrobu. Samozřejmě zvětšující se vzdálenosti od místa výroby ke konečnému spotřebiteli vedli k nutnosti řešit přesun výrobků. Vznikala první logistická řešení.

 

Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní sféry, soukromého podnikání.

Dle odborníků má logistika několik základních funkcí: nákup, skladování, plánování a řízení výroby, řízení zakázek, doprava a podnikové plánování hmotných toků. Pro pojem logistika je zde také několik zásadních systémů, které rozdělujeme do několika fází:

První fáze zahrnuje tok surovin, tok pomocných a provozních látek, obchodního zboží, náhradních dílů apod. Tento tok proudí směrem od dodavatele ke skladovacímu zařízení podniku. Může zde ještě fungovat i mezičlánek, subdodavatel. Tento systém, který se zabývá první fází toku, se nazývá pořizovací ( zásobovací ) logistika.

Ve druhé fázi probíhá tok surovin a veškerého materiálu z prvního toku z pořizovacího skladu směrem k výrobě. Z výroby plynou hotové výrobky nebo polotovary, jakož i náhradní díly do odbytového skladu. Tento systém se nazývá výrobní logistika.

Třetí fáze toku se skládá z toku hotových výrobků či náhradních dílů a polotovarů směrem z odbytového skladu na odbytový trh. Tato fáze se nazývá distribuční logistika.

Čtvrtá fáze toků statků se nazývá logistika recyklace a likvidace odpadů. Tato fáze má opačný směr, a to směrem z odbytových trhů nebo od zákazníka zpět do odbytového skladu. Kromě poškozeného, vadného nebo špatně vyexpedovaného zboží sem patří například vratné obaly, odpady určené k likvidaci a odpady určené k recyklaci.

Výše uvedený systém se nazývá podniková logistika. V případě obchodního podniku neexistuje výrobní logistika, tok zboží se skládá z obchodního zboží a provozních látek.

 

Samotný pojem logistika začal vznikat v souvislosti s armádou a vojenstvím, jako takovým. Logistika byla využívána v souvislosti s řešením otázek zásobování armády. Od druhé poloviny 60. let se pak tento pojem logistika rozrostl do civilní

Distribuční strategie

V praxi je používáno mnoho nejrůznějších systémů distribuce výrobků. Cílem je uspokojení zákazníka. Je také potřeba respektovat technologická omezení.

Vliv na výběr výsledné distribuční technologie má:
- druh výrobku
- druh zákazníka
- vzdálenost od zákazníka (umístění skladů)
- frekvence nákupu či prodeje
- nároky na služby ze strany zákazníka
- použité dopravní prostředky apod.

Výsledná varianta se má projevit volbou vhodné kombinace druhů distribuce (extenzivní - nepřímá, výběrová - přímá…) a vhodného distributora.

Stále více se uplatňují distribuční strategie, které v praxi řeší následující 2 situace:
- zákazník je lokalizován v místě, které je stejně vzdáleno od více distribučních míst. Pak je možné pro uspokojování jeho požadavků využívat všech míst, podle stavu zásob na skladě, vytížení skladů apod. = velmi pružné služby
- pružné distribuční systémy se také využívají v případech, kdy při různé velikosti dodávek se mění náklady na dodávku od různých dodavatelů

Vedle popsaných distribučních strategií někdy nazýváme technologické způsoby distribuce jako:
- strategie odkladu konečných operací
- strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů
- strategie spojování zásilek

Strategie odkladu konečných operací

Výrobní systémy nečekají vždy na konkrétní objednávku, ale vycházejí také z předpovědí spotřeby. S tím ale souvisí riziko, že skutečné objednávky se budou lišit od předpokládaných. Pokud lze některé výrobní či distribuční operace odložit až do okamžiku, kdy vznikne konkrétní objednávka, je možné toto riziko podstatně snížit. V tomto případě je tedy vyvíjena snaha o udržení výrobků co nejdéle ve výrobním procesu v nedokončeném stavu a konečnou úpravu provádět až na potvrzenou zakázku od odběratele.

Strategie úplného sortimentu v omezeném počtu skladů

Opakem předchozího systému je způsob, kdy v několika málo skladech je udržován plný sortiment výrobků podle odhadu možné poptávky. Jakmile pak přijde konkrétní objednávka, hledá systém nejlepší cestu dodávky k zákazníkovi. Systém vyžaduje rychlou komunikaci při přenosu objednávek a rychlé formy dopravy.

Strategie spojování zásilek

Ve snaze snižovat přepravní náklady je využívána strategie spojování objednávek do větších zásilek, s cílem snižovat jednotkové přepravní náklady a často také dosáhnout větší frekvence zásobování.

V praxi se využívají 3 způsoby strategie:


1) spojování dodávek dodavatelů do skupin podle segmentu trhu
- objednávky od zákazníků u daného dodavatele se spojují pro určitou geografickou oblast trhu do jediné zásilky
- participovat na nich může i více dodavatelů
- snahou je zajistit dostatečné množství dílčích zásilek pro danou oblast, aby tato mohla být, pokud možno denně efektivně zásobena
- pro dopravu se mnohou najímat i třetí organizace


2) termínové zásobování
- jednotlivé segmenty trhu jsou zásobovány jen v určitých pevně stanovených dnech, které jsou zákazníkům předem známy a zpravidla se opakují vždy ve stejné dny v týdnu

 

3) spojování objednávek zákazníků
- jde o výpravu hromadných zásilek, které mohou provádět dopravní, spediční, obchodní a zásilkové organizace, které provádějí sdružování individuálních zásilek svých zákazníků ve vlastním zájmu pro snížení svých dopravních nákladů
- v blízkosti větších měst mohou být za tím účelem využívána městská a oblastí centra, která jsou stále častěji zřizována

RTL Czech je česká firma, která je poskytovatelem a navrhovatelem komplexních zákaznických řešení v oblasti skladování a distribuce potravinářského zboží.

Pojem kompletní logistika znamená v pojetí společnosti RTL Czech, spol. ro.

  • příjem
  • uskladnění
  • kompletace
  • služby přidané hodnoty
  • transport
  • svoz reklamací
  • oběh a evidence vratných obalů

O všechny  tyto procesy se stará tým zkušených pracovníků s dlouholetou praxí, na jejichž rozvoj se soustředíme a dáváme jim možnost dalšího růstu.

Všechna střediska spolu účelně spolupracují a vytvářejí tím efektivní a špičkově provedené logistické služby.

Jsme tradiční českou firmou se zkušeným týmem zaměstnanců, moderním vozovým parkem, manipulační technikou a IT podporou.

Logistika má jediný cíl: efektivně a spolehlivě zajišťovat kompletní logistické služby potravinářského zboží. Naše výkonnost a dynamika nám umožnila vyrůst ve významného poskytovatele logistických služeb, zaručujícího neustále potřebné inovace, rozvoj procesů a technologií což nám umožňuje otevřenou komunikací a s respektem plnit potřeby našich stávajících i nových zákazníků. Každý zákazník je pro nás ten nejdůležitější.

       Odborné poradenství. Pomůžeme vám se zorientovat ve světě výstavby, rekonstrukci a údržby.

Začněte s doporučením odborníků společností RTL CZECH, spol. s.r.o. U nás můžete dostat nezávazné profesní stavební poradenství.

Naše poradenské služby nabízí odborné stavební poradenství při plánování a realizaci Váších stavebních záměrů, samozřejmostí je, že tyto poradenské služby jsou nabízené zdarma.

V pracovní dny si můžete klást jakékoliv otázky, týkající se projektování a stavebnictví, rekonstrukce budov, interiérů, zateplování objektů a fasád apod. Ať už se chystáte na realizaci pozemní stavby či rekonstrukci bytu, interiéru dnes, nebo jen přemýšlíte o tom, naši specialisté ochotně poskytnou Vám veškeré informace.

Jedno profesní stavební poradenství s odborníkem společnosti RTL CZECH. Vám pomůže pochopit všechny nevyřízené otázky, projednat podrobně fáze nadcházející výstavby či rekonstrukci, vypočítat její hodnotu, zplánovat své výdaje a zhodnotit lhůtu provedení stavebních prací.

Cílem naší práce je spokojený odběratel a bude pro nás potěšením, pokud se jím stanete i Vy.

 

 Neváhejte a kontaktujte nás:

RTL CZECH, spol. s r. o.

Václavské náměstí 21

110 00   Praha 1

(kontaktní e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

Telefon: 224 109 373

0
Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města. Technické parametry zařízení

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města.

Technické parametry

Venkovní reklamní hodiny Czech Time Media

1) výška 6 metrů, provedení bílé nebo stříbrné barvy, jednotný vizuální styl

2) rozměry čtyř reklamních tabulí 1180 x 1750 mm, tj. 8m2 reklamní plochy

3) reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot/min

4) číselníky a reklamní plochy prosvětleny pomocí zářivek, které se zapínají automaticky pomocí mikropočítače

5) možnost reprodukce audio spotů

6) hodiny řízeny elektronickou jednotkou a vysílačem DCF s přesností chodu na 5 ms

Vše o našich produktech:                                                       

Venkovní teploměr CLV

Analogový venkovní teploměr s reklamní plochou obvykle instalují firmy před vchodem do provozovny a na prostranství uvnitř areálu. Kromě sdělení venkovní teploty návštěvníkům a zaměstnancům reprezentuje vaši společnost. Dvě prosklené reklamní plochy 2 x 1,5 m umožňují vložení reklamy či jiného sdělení. Rozměr je možno paspartovat na City Light Vitrine.

Technické parametry

1) rozměry 2,5 x 1,5 m + okraj  

2) rozměr číselníku 1,5 x 0,5 m

3) rozměr dvou reklamních ploch 2 x 1,5 m (paspartované CLV 1,8 x 1,2 m)

4) řízení teploměru pomocí mikropočítače s možností přehrávání zvukových reklam

5) automatické spínání osvětlení dle kalendáře

6) provedení: nerezová ocel

7) čitelnost informací cca 100 m

  

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz

Médium, které nepřehlédnete.

               

Venkovní reklama se stala nezbytnou součástí našich měst a komunikací. Je to jedna z nejdůležitějších forem propagace, protože nepřetržitě oslovuje veliké množství lidí ze všech věkových i sociálních vrstev.

Venkovní reklamu nemůžete vypnout nebo zmačkat a zahodit. Nabízíme Vám rozsáhlou síť vlastních billboardů u nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech, otočné reklamní panely. Vaši reklamu vyrobíme od grafického návrhu po tisk a instalaci ať už o jakoukoliv byť atypickou reklamu.

 

Jsme tu pro Vás. Czech Time Media je:

ÚČINNÁ REKLAMA - lidé sledují Vaše sdělení z praktických důvodů

VÍME KOHO OSLOVUJEME - největší plochy na tomto typu media

REKLAMA PLNÁ MOŽNOSTÍ - otočné, osvětlené s možností zvukových efektů

UMÍSTĚNÍ PO CELÉM ÚZEMÍ ČR - od Aše až po Havířov vždy centru dění

Czech Time Media - přátelské reklamní médium na městském mobiliáři.

 Jsme tu pro Vás, tak nás neváhejte kontaktovat  prostřednictvím  

našich webových stránek:

http://www.ct-media.cz/

 Venkovní reklama u CTM MEDIA

Řekne-li se venkovní reklama, většina lidí si stále představí pouze billboardy čili „překližky“, eventuelně bigboardy, v lepším případě ještě city lighty. Ale venkovní reklama, resp. outdoor (out of home) reklama skýtá daleko více možností, a to nejenom z pohledu neuvěřitelného množství všech možných formátů, možnosti přesného zacílení, ale i z hlediska kreativity.

Zřejmě už nikoho nepřekvapí 2D či 3D nástavby, produktové expozice a v poslední době si stále větší oblibu u klientů získává tzv. guerilla marketing. Pohled na „outdoor“ se mění – začíná být vnímán jako médium neskutečně rozsáhlých možností, neuvěřitelného kreativního vyžití, zkrátka médium, kde nic není nemožné. Mezi dodavatele, kteří již delší dobu v tomto ohledu projevují flexibilní přístup, patří např. Bigmedia, euroAWK, Rencar, Superposter a rovněž i JCDecaux s aktivním prosazováním innovate kampaní. Za zmínku rovněž stojí proaktivní přístup společnosti outdoor-akzent.

Hlavní problémy, se kterými se outdoor potýká, jsou zejména nejednotnost v obchodní politice a obchodních podmínkách jednotlivých dodavatelů, dumpování cen, příliš mnoho subjektů. Největším problémem ale stále zůstává absence jakýchkoliv dat. Samostatnou otázku samozřejmě tvoří tolik diskutované měření billboardových a bigboardových ploch, ale jsou oblasti, kde určitá data existují, a přesto nejsou běžně uváděna na výstupech jednotlivých dodavatelů. Domnívám se, že uvedení údaje o odhadovaném počtu přepravených pasažérů, počtu studentů, návštěvníků hypermarketů apod., by se mělo stát naprostou samozřejmostí a z hlediska dodavatele by se při vhodném interním nastavení mohlo jednat pouze o jednoduchý administrativní úkon.

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

Ano, studie a analýzy jsou v některých případech sice k dispozici, ale těžko můžeme klienta nutit studovat spolu s media plánem dalších pět prezentací s podrobnými výzkumy, každá čítající okolo cca deseti slidů. Snad každý klient si při rozhodování o rozmístění svého rozpočtu, kterým disponuje, porovná investice svých konkurentů v jednotlivých produktových kategoriích pomocí dostupných dat z monitoringu. Monitorované investice do OOH médií však nepostihují všechna média ve venkovní reklamě. Poskytování dat do monitoringu by ale mohlo velmi výrazně pomoci zpřehlednit situaci na trhu, být velkým přínosem a účinným nástrojem v „boji“ s ostatními media typy a přitom při vyvinutí minimálního úsilí.

Nové implementace umožňují klientům např. přesnou identifikaci a lokalizaci vybraného panelu na mapě (Infomapy) a dále výstup pro dodávání fotodokumentace v elektronické podobě.

Obchodní model

Platí se cena za plochu, lokalitu, reklamní nosič, případně za síť ploch nebo síť nosičů reklamy. Základní doba pronájmu plochy je jeden měsíc. Kratší kampaně, resp. čtrnáctidenní je možné realizovat jen na velmi omezeném počtu nosičů.

V praxi vypadá nákup outdoorové reklamy tak, že zadavatel obdrží nabídku ploch s jejich charakteristikami a nabízenou cenou. To znamená počet/seznam ploch s jejich rozměry a umístěním (např. rámečky v MHD), v případě billboardů jsou k dispozici tzv. rodné listy ploch. Na takovém dokumentu je billboard vyfocen, na orientačním plánku (mapce) je vyznačena jeho poloha a orientace vzhledem k okolním komunikacím, na listu se nacházejí i další důležité informace týkající se osvětlení apod.

0
© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar