Tipy a inspirace

A+ A A-

Zajímavosti

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Založení firmy

Zařídíme založení firmy podle Vašich požadavků. Poradíme Vám s výběrem vhodné obchodní společnosti pro Vaše podnikání a vyřídíme celý proces založení nové společnosti. Budete mít společnost, která skladbou svých živností, dozorčích orgánů a zněním společenské smlouvy plně odpovídá Vašim představám.

Vedení provozu firmy, tedy především tyto činnosti. Kancelářský servis, vyřizování administrativy. Vedení účetnictví, Právní služby, Zastupování před úřady – např. živnostenský úřad, obchodní rejstřík apod., Organizace valných hromad, Zajištění sídla firmy, Správa majetku, Personální agenda, Kompletní pojištění

Více na:

http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

Obchodní služby Česko, s.r.o. se mimo jiné též zabývá službami spojené nejen logikou přepravy zboží, ale i jeho balením a úpravou.

 

Balení a úprava zboží

Balení a úprava zboží je významnou součástí logistických služeb. Jsme schopni upravit jakýkoliv druh zboží od jednoduchého polepování až po složité manipulace. Také navrhujeme vhodné postupy a technologie, díky nimž můžeme upravovat velké objemy s vysokou rychlostí ve spolupráci se specializovaným dodavatelem takovýchto služeb. Zajišťujeme také etiketování dovozového zboží dle platných předpisů.

 

Proč si vybrat právě nás:

Na našich pracovištích máme velmi přísné hygienické normy vhodné i pro služby v oboru potravinářství. Zajišťujeme také potřebné doplňkové služby týkající se etiket a grafického designu. Sami realizujeme i individuální grafická a designová řešení.

Skladování:

Důležitou součástí našich logistických služeb je skladování. Tyto prostory na území hlavního města Prahy nejenže splňují nejpřísnější kritéria pro skladové hospodářství, ale jsou vybaveny nejmodernější skladovací technikou.

Proč si vybrat právě nás:

Příjem, kontrola, pohyb zboží, identifikace, skladování, evidence, atd. jsou řízeny vyspělým WMS systémem, který umožňuje pravidelné reporty, inventury a ve spolupráci s naším IT specialistou také řadu dalších evidenčních i řidících funkcí.

Internet

Tvorba presentací

V současnosti jsme navrhli, nebo spravujeme řadu presentací firem na internetu. Za tímto účelem spolupracujeme jak s několika grafickými studii, tak i s programátory na platformě joomla, případně na platformě flox na které je i tato presentace.

Při užívání námi spravovaných redakčních systémů, tedy systémů, kde si novinky a aktuality spravujete sami a na nás je potom celkový vzhled a architektura webu, případně programování doplňků jako jsou např.: platební brány, nebo eshopy, je naším cílem jednoduchost ovládání ale zároveň možnost doprogramování čehokoliv a tedy zachování bohaté funkčnosti.

Vyzkoušejte a uvidíte. Podrobnosti Vám zašleme po vyplnění našeho odpovdního formuláře

Námi provozované stránky běží na spolehlivé cloud infrastruktuře, která dokáže zvládnout jednorázový nápor i dlouhodobou vysokou návštěvnost.

Vaše stránky budou mít automaticky mobilní a tabletovou verzi, přizpůsobenou pro dotykové ovládání. K dispozici jsou také aplikace pro iPhone a iPad.

Zákaznická podpora

Vše co Vás zajímá, můžete konzultovat s námi, v případě složitějších požadavků a potřeby přímé interakce s programátorem Vás propojíme přímo s naším smluvním partnerem.

Optimalizace pro vyhledávače a internetová reklama a email marketing

Poradíme Vám s optimalizací textů pro vyhledaveča, SEO, reklamou na Google, Google analytics, případně pokud, bude lépe abyste komunikovali přímo s odborníkem vyhledáme Vám jej u našeho smluvního partnera a propojíme Vás na přímo s ním. Samozřejmostí je i poradenství v oblasti reklamy na internetu, přímého email marketingu.

Správa firmy od pojem správa společnosti lze zahrnout velmi mnoho – péče o finance, zaměstnance, personální oddělení apod. Ač to tak nevypadá koncept správy společnosti se začal vyvíjet až v 90. letech 20. století, snad i proto, že se jedná o relativně mladý obor chybí přesný a systematický výklad této problematiky. Správa různých společností se liší a stejně tak se liší správa společností v různých zemích. Lze to přirovnat k jazyku, který má každá země jiný a specifický.

Obor správy společnosti, jak již bylo řečeno, se začal rozvíjet v 90. letech a začal být hlavním předmětem studií a výzkumů podnikové sféry. Pro tuto tématiku existuje několik používaných termínů: corporate governance, správa korporací, či správa obchodních společností. Existuje také mnoho definic vymezujících správu společnosti, jedno z nich je definice OECD z roku 1999: „ Správa společnosti zahrnuje soubor vztahů mezi správními orgány a managementem a dalšími zájmovými skupinami. Méně košatější definice A. Cadburyho z roku 1992 říká: „ Je to systém správy a kontroly.“ Nejvíce používanou definicí je však tato: „Správa společnosti je systém, jakým vlastníci uplatňují svá vlastnická práva a kontrolu vůči řídící oblasti společnosti; zároveň zahrnuje procesy, struktury a vztahy, s pomocí kterých správní orgány dohlíží na činnost svých exekutivních pracovníků“.

Vymezení hranic oboru správy společnosti není jednoznačné, avšak pokud bychom chtěli vymezit její předmět, úkolem správy společnosti je:

 

  • Ochrana práv akcionářů
  • Společenská odpovědnost podniku
  • Měření výkonnosti společnosti
  • Porovnání modelů správy společnosti v různých zemích
  • Úloha a odpovědnost správních orgánů a vrcholného managementu

Jak již vyplývá výše zmíněného správa společnosti je interdisciplinární sféru, který čerpá z vědních oborů – ekonomie, právo, teorie organizace, psychologie, sociologie a etika. Z ekonomie správa společnosti čerpá neoklasické teorie firmy a přístupy institucionální ekonomie, z práva čerpá vlastnická práva, smluvní vztahy, úlohu trhu a státu, v teorii organizaci jsou důležité struktury správních orgánů a formy integrace firem, konkrétněji fůze, z hlediska psychologie jsou důležité smluvní vztahy, z hlediska sociologie zainteresované strany a etika dává správě společnosti etické normy a kodexy v podnikání.

Rozšířit toto téma o následující články

Máte firmu a nemáte čas ji řídit? Zatěžuje vás administrativa?

V této sekci vám nabízíme širokou škálu provozních služeb. Záleží jen na vás, zda-li máte zájem o kompletní správu nebo jen o některou z činností:

Máte-li zájem o kteroukoliv službu z této oblasti obraťte se na nás.

Více na:

http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

Kontakt:

Obchodní služby Česko, s.r.o.

Kloboučnická 1435/24

140 00 Praha 4

 

 

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Profesionální zásobování potravinami

Pegas, spol. s.r.o. je ryze českou soukromou firmou, která má dvacetiletou tradici v zásobování potravinami na českém trhu. V minulosti působila i jako maloobchodní prodejce a dodavatel masa a masných výrobků s vlastním řeznickým provozem. Tento provoz ale v roce 2005 ukončila, aby se mohla plně věnovat zásobování a rozšířit sortiment.

Do naší jedinečné nabídky prodávaných produktů patří zejména výrobky společnosti AGRIMEX. Jedná se výrobky z zmraženého ovoce a zeleniny, která uspokojí všechny typy gastronomických provozů. Surovina je pečlivě vybraná a hluboce zmrazená několik hodin po sklizni. S využitím moderní technologie si uchovává charakteristickou vůni, barvu a chuť. Díku tomu v řadě foodservice AGRIMEX nenajdete žádnou drť, či nestandardní tvary. Zároveň jsme se pokusili zachovat to, co je pro nás typické - velmi zajímavou cenu!

 

  • Brokolice růžičky
  • Borůvky
  • Špenát
  • Čínská směs
  • Mrkev mladá

BROKOLICE RUŽIČKY

 

 Brokolice růžičky řada DIONE PREMIUM

Návod k přípravě: zmrazenou zeleninu vysypeme z obalu do hrnce s 500ml vroucí osolené vody. Krátce povaříme a dále upravujeme podle běžných kuchařských receptů, či vlastních zvyklostí.

 Dodávané v balení 2 500g.

 

BORUVKY

 

Borůvky řada DIONE PREMIUM

Borůvky lesní – celé

Návod k přípravě: zmrazené borůvky vysypeme z obalu do misky a necháme při pokojové teplotě cca. 20 minut rozmrazit.

Dodávané v balení 2 500g.

 

ŠPENÁT

 

 Špenát sekaný

 Dodávané v balení 2,5 kg.

 ČÍNSKÁ SMĚS

 

Čínská směs řada DIONE PREMIUM

Složení

  • zelí bílé
  • pórek
  • proužek červené a žluté papriky
  • mrkev nudličky
  • cukrový hrášek lusk
  • bambus
  • sojové klíčky
  • čínská houba

 Dodávané v balení 2 500g.

MRKEV MLADÁ

 

Mrkev mladá řada DIONE PREMIUM

Dodávané v balení 2 500g.

 

Všechny tyto nabízené produkty Vám ochotně zajistí a dodá firma

PEGAS spol. s r.o.

Profesionální zásobování potravinami

více na http://www.pegasplus.cz/

Ohodnotit tuto položku
(1 Hlasovat)

Vše o Vaší reklamě

Společnost Czech Time Media se zaměřuje na provoz outdoorové reklamy a správu městského mobiliáře. Provozujeme spolehlivou síť inzertních ploch typu CLV na veřejných hodinách a dalších zařízeních s využitím převzatého know how společnosti TIME:SERVICE. Síť je budována již od roku 1991 a nabízí největší možný prostor pro Vaši reklamu na tomto typu média.

 

CLV reklama

Veřejné hodiny disponují reklamní plochou o velikosti 1185 x 1750 mm (přes 2 m2).Tento formát je známý pod označením City Light Vitrine a jde o evropský standard, který se běžně používá například na zastávkách městské hromadné dopravy. Na veřejných hodinách jsou 4 plochy, celkem přes 8 m2. Reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot. za minutu, v noci a za šera jsou plochy prosvětleny. Ke sdělení je možno přidat zvuk.

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

 

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města. Technické parametry zařízení

Naše zařízení naleznete v intravilánech vybraných měst v celé republice, tedy na rušných zastavěných místech jako jsou náměstí, nádraží, dopravní uzly či vytížené komunikace.

Veškeré reklamní plochy mají užitek pro obyvatele města, informují je o čase, popřípadě o aktuální teplotě. Hodiny se společně s Vaším sdělením stávají součástí panoramatu. Lidé je sledují při cestě do práce, za zábavou či na schůzky a zpět. Každé z námi instalovaných zařízení je koncipováno tak, aby bylo viditelné pro co největší množství obyvatel i návštěvníků města.

Technické parametry

Venkovní reklamní hodiny Czech Time Media

1) výška 6 metrů, provedení bílé nebo stříbrné barvy, jednotný vizuální styl

2) rozměry čtyř reklamních tabulí 1180 x 1750 mm, tj. 8m2 reklamní plochy

3) reklamní část se otáčí kolem svislé osy rychlostí 1 ot/min

4) číselníky a reklamní plochy prosvětleny pomocí zářivek, které se zapínají automaticky pomocí mikropočítače

5) možnost reprodukce audio spotů

6) hodiny řízeny elektronickou jednotkou a vysílačem DCF s přesností chodu na 5 ms

 

Vše o našich produktech:                                                       

Venkovní teploměr CLV

Analogový venkovní teploměr s reklamní plochou obvykle instalují firmy před vchodem do provozovny a na prostranství uvnitř areálu. Kromě sdělení venkovní teploty návštěvníkům a zaměstnancům reprezentuje vaši společnost. Dvě prosklené reklamní plochy 2 x 1,5 m umožňují vložení reklamy či jiného sdělení. Rozměr je možno paspartovat na City Light Vitrine.

Technické parametry

1) rozměry 2,5 x 1,5 m + okraj  

2) rozměr číselníku 1,5 x 0,5 m

3) rozměr dvou reklamních ploch 2 x 1,5 m (paspartované CLV 1,8 x 1,2 m)

4) řízení teploměru pomocí mikropočítače s možností přehrávání zvukových reklam

5) automatické spínání osvětlení dle kalendáře

6) provedení: nerezová ocel

7) čitelnost informací cca 100 m

  

Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz




Médium, které nepřehlédnete.

               

Venkovní reklama se stala nezbytnou součástí našich měst a komunikací. Je to jedna z nejdůležitějších forem propagace, protože nepřetržitě oslovuje veliké množství lidí ze všech věkových i sociálních vrstev.

Venkovní reklamu nemůžete vypnout nebo zmačkat a zahodit. Nabízíme Vám rozsáhlou síť vlastních billboardů u nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech, otočné reklamní panely. Vaši reklamu vyrobíme od grafického návrhu po tisk a instalaci ať už o jakoukoliv byť atypickou reklamu.

 

 Jsme tu pro Vás. Czech Time Media je:

ÚČINNÁ REKLAMA - lidé sledují Vaše sdělení z praktických důvodů

VÍME KOHO OSLOVUJEME - největší plochy na tomto typu media

REKLAMA PLNÁ MOŽNOSTÍ - otočné, osvětlené s možností zvukových efektů

UMÍSTĚNÍ PO CELÉM ÚZEMÍ ČR - od Aše až po Havířov vždy centru dění

Czech Time Media - přátelské reklamní médium na městském mobiliáři.

 

Jsme tu pro Vás, tak nás neváhejte kontaktovat  prostřednictvím  

našich webových stránek:

http://www.ct-media.cz/

 

Venkovní reklama u CTM MEDIA

Řekne-li se venkovní reklama, většina lidí si stále představí pouze billboardy čili „překližky“, eventuelně bigboardy, v lepším případě ještě city lighty. Ale venkovní reklama, resp. outdoor (out of home) reklama skýtá daleko více možností, a to nejenom z pohledu neuvěřitelného množství všech možných formátů, možnosti přesného zacílení, ale i z hlediska kreativity.

 

Zřejmě už nikoho nepřekvapí 2D či 3D nástavby, produktové expozice a v poslední době si stále větší oblibu u klientů získává tzv. guerilla marketing. Pohled na „outdoor“ se mění – začíná být vnímán jako médium neskutečně rozsáhlých možností, neuvěřitelného kreativního vyžití, zkrátka médium, kde nic není nemožné. Mezi dodavatele, kteří již delší dobu v tomto ohledu projevují flexibilní přístup, patří např. Bigmedia, euroAWK, Rencar, Superposter a rovněž i JCDecaux s aktivním prosazováním innovate kampaní. Za zmínku rovněž stojí proaktivní přístup společnosti outdoor-akzent.

Hlavní problémy, se kterými se outdoor potýká, jsou zejména nejednotnost v obchodní politice a obchodních podmínkách jednotlivých dodavatelů, dumpování cen, příliš mnoho subjektů. Největším problémem ale stále zůstává absence jakýchkoliv dat. Samostatnou otázku samozřejmě tvoří tolik diskutované měření billboardových a bigboardových ploch, ale jsou oblasti, kde určitá data existují, a přesto nejsou běžně uváděna na výstupech jednotlivých dodavatelů. Domnívám se, že uvedení údaje o odhadovaném počtu přepravených pasažérů, počtu studentů, návštěvníků hypermarketů apod., by se mělo stát naprostou samozřejmostí a z hlediska dodavatele by se při vhodném interním nastavení mohlo jednat pouze o jednoduchý administrativní úkon.


Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

Ano, studie a analýzy jsou v některých případech sice k dispozici, ale těžko můžeme klienta nutit studovat spolu s media plánem dalších pět prezentací s podrobnými výzkumy, každá čítající okolo cca deseti slidů. Snad každý klient si při rozhodování o rozmístění svého rozpočtu, kterým disponuje, porovná investice svých konkurentů v jednotlivých produktových kategoriích pomocí dostupných dat z monitoringu. Monitorované investice do OOH médií však nepostihují všechna média ve venkovní reklamě. Poskytování dat do monitoringu by ale mohlo velmi výrazně pomoci zpřehlednit situaci na trhu, být velkým přínosem a účinným nástrojem v „boji“ s ostatními media typy a přitom při vyvinutí minimálního úsilí.

Nové implementace umožňují klientům např. přesnou identifikaci a lokalizaci vybraného panelu na mapě (Infomapy) a dále výstup pro dodávání fotodokumentace v elektronické podobě.

Obchodní model

Platí se cena za plochu, lokalitu, reklamní nosič, případně za síť ploch nebo síť nosičů reklamy. Základní doba pronájmu plochy je jeden měsíc. Kratší kampaně, resp. čtrnáctidenní je možné realizovat jen na velmi omezeném počtu nosičů.

V praxi vypadá nákup outdoorové reklamy tak, že zadavatel obdrží nabídku ploch s jejich charakteristikami a nabízenou cenou. To znamená počet/seznam ploch s jejich rozměry a umístěním (např. rámečky v MHD), v případě billboardů jsou k dispozici tzv. rodné listy ploch. Na takovém dokumentu je billboard vyfocen, na orientačním plánku (mapce) je vyznačena jeho poloha a orientace vzhledem k okolním komunikacím, na listu se nacházejí i další důležité informace týkající se osvětlení apod.


Více informací naleznete na webových stránkách

www.ct-media.cz/

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Profesionální zásobování potravinami

Pegas, spol. s.r.o. je ryze českou soukromou firmou, která má dvacetiletou tradici v zásobování potravinami na českém trhu. V minulosti působila i jako maloobchodní prodejce a dodavatel masa a masných výrobků s vlastním řeznickým provozem. Tento provoz ale v roce 2005 ukončila, aby se mohla plně věnovat zásobování a rozšířit sortiment.

V současné době patří společnost Pegas mezi přední velkoobchody zásobující školy, školní jídelny, menzy, nemocnice, restaurace, vinárny a další provozovny na území Prahy a Středočeského kraje. Naším krédem vždy byl, je a bude spokojený zákazník. Tato filozofie nám od počátku až dosud nejen rozšiřuje řady našich odběratelů, ale především udržuje přízeň těch stávajících. Pojem spokojený zákazník u nás neznamená jen dobrou cenu, ale především rychlost a spolehlivost dodávek ve spojení s kvalitou zboží.

V měsíci říjnu 2017 jsme pro Vás připravili akční nabídkový leták, kde jsme pro Vás sestavili spoustu zajímavých produktů firem VITANA, LABETA, PODRAVKA, SEVEROFRUKT a LA FOOD za akční ceny.

leták strana č. 1

 

leták strana č. 2

leták strana č. 3

leták strana č. 4


Všechny tyto nabízené produkty Vám ochotně zajistí a dodá firma

PEGAS spol. s r.o.

Profesionální zásobování potravinami

více na http://www.pegasplus.cz/

Ohodnotit tuto položku
(0 hlasů)

Obchodní služby Česko, s.r.o. se mimo jiné též zabývá službami spojené nejen logikou přepravy zboží, ale i jeho balením a úpravou.

Expedice zboží

Balení a úprava zboží je významnou součástí logistických služeb. Jsme schopni upravit jakýkoliv druh zboží od jednoduchého polepování až po složité manipulace. Také navrhujeme vhodné postupy a technologie, díky nimž můžeme upravovat velké objemy s vysokou rychlostí ve spolupráci se specializovaným dodavatelem takovýchto služeb. Zajišťujeme také etiketování dovozového zboží dle platných předpisů.

Proč si vybrat právě nás:

Na našich pracovištích máme velmi přísné hygienické normy vhodné i pro služby v oboru potravinářství. Zajišťujeme také potřebné doplňkové služby týkající se etiket a grafického designu. Sami realizujeme i individuální grafická a designová řešení.

Skladování:

Důležitou součástí našich logistických služeb je skladování. Tyto prostory na území hlavního města Prahy nejenže splňují nejpřísnější kritéria pro skladové hospodářství, ale jsou vybaveny nejmodernější skladovací technikou.

Proč si vybrat právě nás:

Příjem, kontrola, pohyb zboží, identifikace, skladování, evidence, atd. jsou řízeny vyspělým WMS systémem, který umožňuje pravidelné reporty, inventury a ve spolupráci s naším IT specialistou také řadu dalších evidenčních i řidících funkcí.

Internet

Tvorba presentací

V současnosti jsme navrhli, nebo spravujeme řadu presentací firem na internetu. Za tímto účelem spolupracujeme jak s několika grafickými studii, tak i s programátory na platformě joomla, případně na platformě flox na které je i tato presentace.

Při užívání námi spravovaných redakčních systémů, tedy systémů, kde si novinky a aktuality spravujete sami a na nás je potom celkový vzhled a architektura webu, případně programování doplňků jako jsou např.: platební brány, nebo eshopy, je naším cílem jednoduchost ovládání ale zároveň možnost doprogramování čehokoliv a tedy zachování bohaté funkčnosti.

Vyzkoušejte a uvidíte. Podrobnosti Vám zašleme po vyplnění našeho odpovdního formuláře

Námi provozované stránky běží na spolehlivé cloud infrastruktuře, která dokáže zvládnout jednorázový nápor i dlouhodobou vysokou návštěvnost.

Vaše stránky budou mít automaticky mobilní a tabletovou verzi, přizpůsobenou pro dotykové ovládání. K dispozici jsou také aplikace pro iPhone a iPad.

Zákaznická podpora

Vše co Vás zajímá, můžete konzultovat s námi, v případě složitějších požadavků a potřeby přímé interakce s programátorem Vás propojíme přímo s naším smluvním partnerem.

Optimalizace pro vyhledávače a internetová reklama a email marketing

Poradíme Vám s optimalizací textů pro vyhledaveča, SEO, reklamou na Google, Google analytics, případně pokud, bude lépe abyste komunikovali přímo s odborníkem vyhledáme Vám jej u našeho smluvního partnera a propojíme Vás na přímo s ním. Samozřejmostí je i poradenství v oblasti reklamy na internetu, přímého email marketingu.

Správa firmy od pojem správa společnosti lze zahrnout velmi mnoho – péče o finance, zaměstnance, personální oddělení apod. Ač to tak nevypadá koncept správy společnosti se začal vyvíjet až v 90. letech 20. století, snad i proto, že se jedná orelativně mladý obor chybí přesný a systematický výklad této problematiky. Správa různých společností se liší a stejně tak se liší správa společností v různých zemích. Lze to přirovnat k jazyku, který má každá země jiný a specifický.

Obor správy společnosti, jak již bylo řečeno, se začal rozvíjet v 90. letech a začal být hlavním předmětem studií a výzkumů podnikové sféry. Pro tuto tématiku existuje několik používaných termínů: corporate governance, správa korporací, či správa obchodních společností. Existuje také mnoho definic vymezujících správu společnosti, jedno z nich je definice OECD z roku 1999: „ Správa společnosti zahrnuje soubor vztahů mezi správními orgány a managementem a dalšími zájmovými skupinami. Méně košatější definice A. Cadburyho z roku 1992 říká: „ Je to systém správy a kontroly.“ Nejvíce používanou definicí je však tato: „Správa společnosti je systém, jakým vlastníci uplatňují svá vlastnická práva a kontrolu vůči řídící oblasti společnosti; zároveň zahrnuje procesy, struktury a vztahy, s pomocí kterých správní orgány dohlíží na činnost svých exekutivních pracovníků“.

Vymezení hranic oboru správy společnosti není jednoznačné, avšak pokud bychom chtěli vymezit její předmět, úkolem správy společnosti je:

 

  • Ochrana práv akcionářů

  • Společenská odpovědnost podniku

  • Měření výkonnosti společnosti

  • Porovnání modelů správy společnosti v různých zemích

  • Úloha a odpovědnost správních orgánů a vrcholného managementu

    Jak již vyplývá výše zmíněného správa společnosti je interdisciplinární sféru, který čerpá z vědních oborů – ekonomie, právo, teorie organizace, psychologie, sociologie a etika. Z ekonomie správa společnosti čerpá neoklasické teorie firmy a přístupy institucionální ekonomie, z práva čerpá vlastnická práva, smluvní vztahy, úlohu trhu a státu, v teorii organizaci jsou důležité struktury správních orgánů a formy integrace firem, konkrétněji fůze, z hlediska psychologie jsou důležité smluvní vztahy, z hlediska sociologie zainteresované strany a etika dává správě společnosti etické normy a kodexy v podnikání.

    Rozšířit toto téma o následující články

  • Výhody komanditní společnosti

  • Jak založit obecně prospěšnou společnost

  • Jak založit nadaci nebo nadační fond

  • Členská schůze a její pravomoci

  • Minimální vyměřovací základ

    Máte firmu a nemáte čas ji řídit? Zatěžuje vás administrativa?

    V této sekci vám nabízíme širokou škálu provozních služeb. Záleží jen na vás, zda-li máte zájem o kompletní správu nebo jen o některou z činností:

    Založení firmy

    Zařídíme založení firmy podle Vašich požadavků. Poradíme Vám s výběrem vhodné obchodní společnosti pro Vaše podnikání a vyřídíme celý proces založení nové společnosti. Budete mít společnost, která skladbou svých živností, dozorčích orgánů a zněním společenské smlouvy plně odpovídá Vašim představám.

    Vedení provozu firmy, tedy především tyto činnosti. Kancelářský servis, vyřizování administrativy. Vedení účetnictví, Právní služby, Zastupování před úřady – např. živnostenský úřad, obchodní rejstřík apod., Organizace valných hromad, Zajištění sídla firmy, Správa majetku, Personální agenda, Kompletní pojištění

  • Máte-li zájem o kteroukoliv službu z této oblasti obraťte se na nás.

    Více na:

    http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

 

Všechny tyto služby Vám spolehlivě zajistí společnost:

Obchodní služby Česko, spol. s r.o.

Kloboučnická 1435/24
140 00 Praha 4

Více na:

http://www.obchodnisluzbycesko.cz/

© RO marketing s.r.o.

Pravidelně vydáváme tištěný časopis Tipy a inspirace.
Níže si můžete zdarma stáhnout libovolné číslo.

Tipy a Inspirace 121 ke stažení

Tipy a Inspirace 120 ke stažení

Tipy a Inspirace 119 ke stažení

Tipy a Inspirace 118 ke stažení

Tipy a Inspirace 117 ke stažení

 

Archiv všech čísel

SlideBar